- Pide & Lahmacun
- Restoran Teslimatlı
Usta Pideci
Usta Pideci Değerlendirmeler
...n
2 Ay Önce
Yemek çok kötü geldi böyle bir sunum yok lahmacun istedim yanında garnitür hiç bir şey yok pide söyledim insan dilim dilim keser dümdüz fırından çıktığı gibi yollamışlar. Tadı da çok kötüydü
...ş
3 Ay Önce
Siparişten 70dk sonra elime ulaştı. Biraz soğuktu
...ı
4 Ay Önce
geç ve soğuk geldi
...n
4 Ay Önce
Gecikmeli olarak yaklaşık 1saatten fazla sürede geldi,kuru kuru kuşbaşı kaşarlı getirildi,lezzet olarak 5 üzerinden 1 puan vermek bile fazla olur.Lütfen malum lokanta ile ilgili düzenlemeler öngörülsn
...k
4 Ay Önce
çok kötü ilk defa böyle kıymalı pide gördüm malzemeler içinde kocaman ayrıca bir poşete bile konulmamış
...e
7 Ay Önce
Buna yıldız bile verilmez yemek çok soğuk ve kötüydü
...n
8 Ay Önce
O kadar kötü o kadar kötü ki yemin ederim verdigim para haram etmedim ama haram olmuştur herhalde artı 4 tane sipariş verdim 3 tane geldi hamıle hamıle canım cekti diye aldım bir taneyi yedm kstm vlla
...i
11 Ay Önce
keşke fotoğraf eklenebilse yanmış lahmacunları atabilsem. böyle bir yemek bir müşteriye nasıl göndilebilir. ayrıca lahmacun boyutu normal lahmacun boyutu değil. fındık lahmacundan birazcık büyük.

