rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Express Teslimat

Casaçai

TESLİMAT
3.9 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Arnavutköy Mah. Beyazgül Cad. Varol Apt. No:50 Beşiktaş/İstanbul​
...ç15.06.2026Güzeldi malzemeler tazeydi elinize sağlık
...ş12.03.2026Notlarımı dikkate aldığınız için teşekkürler gayet güzeldi emeğinize sağlık
...u15.02.2026Severek yiyoruz ancak orta ve buyuk boy neden kalktı menüden anlayamadım. Bir de fiyatlara zam gelmiş, bence bir tık daha ucuz olmalı 🎈
...l19.11.2025Çook seviyorum
...u18.11.2025Çok güzeldi
...n11.11.2025Benim İstanbul’daki favori acai bowl mekanım 😍 daha iyisini hiçbiryerde bulamazsınız ve yiyemezsiniz özellikle Nil’in ellerinden çok güzel bir bowl yiyebilirsiniz. Recife ve Nils mutlaka denenmeli
...c06.11.2025Istanbul’daki en iyi açai!! Her zaman memnuniyetle sipariş veriyorum, ekibe çok teşekkür ederim!
...k23.10.2025Cokkkk iyi
...u19.09.2025Çok beğendim
...l12.09.2025Şahane, şehrin en iyisi
...n04.09.2025Bol malzemeli, granolasını düzeltmişler çok beğendim
...e30.08.2025Zamanında teslim edildi, aynı zamanda yorumuma istinaden ekstra blueberry koydugunuz icin teşekkür ederim
...n21.08.2025Hep çok iyi kalite şaşmıyor
...n19.08.2025Bayılıyoruz!!! Her gün söylüyorum
...e19.08.2025Yurtdisinda yedgim acailer gibi nefis
...e19.08.2025Taze malzeme ve bol malzeme!
...e19.08.2025Bardaklar dolu dolu tasiyor cok iyi cok seviyoruz
...n19.08.2025En ama en iyi açai!!! Diğerleri kendine açai demesin orjinali bu:)
...n09.08.2025Porsiyon ve malzeme bolluğu harika!! En sevidiğim açai lütfen bozmayın
...n08.08.2025Bardak kadar açai istiyoruz yarım bırakmayınn lütfenn
...r30.06.2025ürünlerinize resmen aşığım!!! işyerime sipariş ediyorum resmen günümü güzelleştiriyosunuz emeğinize sağlık <3
...i21.04.2026daha dolu olabilirdi cup
...n11.03.2026granolamı ayrı istediğimi söylemistim dikkat edilmemis her gun siparis veriyorum normalde yapılmazdı daha dikkatli olursanız seviniri
...n29.07.2025Açai bazı mükemmel, paketleme şahane, sadece granolanızı beğenmiyorum malesef iyileştirmeli
...n29.03.2026Nil’s bowl almıştım, elinize sağlık, sağlıklı bir öğün ve özenle hazırlandığı belli. Ne yazık ki tadı bana hitap etmedi ve pahalı buldum gelen ürüne göre
...n11.09.2025Hem zam gelmiş hemde eskisi gibi tam dolu değildi bardak üzüldüm:( tadı her zaman çok güzel ama
...n03.10.2025En sevdiğim yer
...z25.09.2025Yanlış sipariş verildi.
...r02.09.2025Yerken içinde buz parçaları vardı hep. Hijyenik olduğunu düşünmüyorum. Önden hazırlanıp buzluğa atılmış sanıyorum
...ş19.06.2026Çok yapay bir tadı var, fabrikasyon bir üretim
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:1521:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: okni@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0638068652900001