- Dünya Mutfağı
- Express Teslimat
Casaçai
Casaçai Değerlendirmeler
...ç
1 Hafta Önce
Güzeldi malzemeler tazeydi elinize sağlık
- Recife Acai Bowl900 TL
- Larissa Bowl900 TL
...ş
3 Ay Önce
Notlarımı dikkate aldığınız için teşekkürler gayet güzeldi emeğinize sağlık
...u
4 Ay Önce
Severek yiyoruz ancak orta ve buyuk boy neden kalktı menüden anlayamadım. Bir de fiyatlara zam gelmiş, bence bir tık daha ucuz olmalı 🎈
...l
7 Ay Önce
Çook seviyorum
...u
7 Ay Önce
Çok güzeldi
...n
7 Ay Önce
Benim İstanbul’daki favori acai bowl mekanım 😍 daha iyisini hiçbiryerde bulamazsınız ve yiyemezsiniz özellikle Nil’in ellerinden çok güzel bir bowl yiyebilirsiniz. Recife ve Nils mutlaka denenmeli
- Recife Acai Bowl900 TL
...c
7 Ay Önce
Istanbul’daki en iyi açai!! Her zaman memnuniyetle sipariş veriyorum, ekibe çok teşekkür ederim!
...k
8 Ay Önce
Cokkkk iyi
...u
9 Ay Önce
Çok beğendim
...l
9 Ay Önce
Şahane, şehrin en iyisi
...n
9 Ay Önce
Bol malzemeli, granolasını düzeltmişler çok beğendim
...e
9 Ay Önce
Zamanında teslim edildi, aynı zamanda yorumuma istinaden ekstra blueberry koydugunuz icin teşekkür ederim
...n
10 Ay Önce
Hep çok iyi kalite şaşmıyor
...n
10 Ay Önce
Bayılıyoruz!!! Her gün söylüyorum
...e
10 Ay Önce
Yurtdisinda yedgim acailer gibi nefis
...e
10 Ay Önce
Taze malzeme ve bol malzeme!
...e
10 Ay Önce
Bardaklar dolu dolu tasiyor cok iyi cok seviyoruz
...n
10 Ay Önce
En ama en iyi açai!!! Diğerleri kendine açai demesin orjinali bu:)
...n
10 Ay Önce
Porsiyon ve malzeme bolluğu harika!! En sevidiğim açai lütfen bozmayın
...n
10 Ay Önce
Bardak kadar açai istiyoruz yarım bırakmayınn lütfenn
...r
11 Ay Önce
ürünlerinize resmen aşığım!!! işyerime sipariş ediyorum resmen günümü güzelleştiriyosunuz emeğinize sağlık <3
...i
2 Ay Önce
daha dolu olabilirdi cup
- Klasik Acai Bowl900 TL
...n
3 Ay Önce
granolamı ayrı istediğimi söylemistim dikkat edilmemis her gun siparis veriyorum normalde yapılmazdı daha dikkatli olursanız seviniri
...n
11 Ay Önce
Açai bazı mükemmel, paketleme şahane, sadece granolanızı beğenmiyorum malesef iyileştirmeli
...n
2 Ay Önce
Nil’s bowl almıştım, elinize sağlık, sağlıklı bir öğün ve özenle hazırlandığı belli. Ne yazık ki tadı bana hitap etmedi ve pahalı buldum gelen ürüne göre
...n
9 Ay Önce
Hem zam gelmiş hemde eskisi gibi tam dolu değildi bardak üzüldüm:( tadı her zaman çok güzel ama
...n
8 Ay Önce
En sevdiğim yer
...z
9 Ay Önce
Yanlış sipariş verildi.
...r
9 Ay Önce
Yerken içinde buz parçaları vardı hep. Hijyenik olduğunu düşünmüyorum. Önden hazırlanıp buzluğa atılmış sanıyorum
...ş
5 Gün Önce
Çok yapay bir tadı var, fabrikasyon bir üretim

