rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Neşe Pasta Fırını

TESLİMAT
4.8 üzerinden 5 yıldız, 3000+ inceleme
İnönü Caddesi, 242 A
...n22.06.2026Ekler hem çok taze hem de çok lezzetliydi. İç dolgusuna bayıldık. İkramlar için ayrıca teşekkür ederiz.
...r22.06.2026Ekler o kadar taze ve lezzetli ki,artık başka yerden almam. Yanında üzeri hafif toz şekerli,mis kokulu hediye gönderğiniz kurabiyeye bayıldım.
...i21.06.2026Her zaman olduğu gibi tazecik ürünler
...k21.06.2026profiterol güzel değildi... deneyip beğenmediğim ilk ürün oldu o yüzden yine beş veriyorum ama bir daha profiterol almam.
...z19.06.2026Evde bile bu kadar iyisini yemedim..
...U18.06.2026sicacik ve taptaze geldi,ikram icinde teşekkürler
...n17.06.2026Pastanın tadı harikaydı ayrıca paketleme çok özenliydi teşekkür ederim
...k17.06.2026Gerçekten çok taze, hafif ve lezzetliydi. Ellerinize sağlık, ikram için de çok teşekkürler
...a12.06.2026Yediğimiz en güzel meyveli pastaydı. Tazecikti, inanılmaz hafifti ve dolu doluydu. Çok memnun kaldık.
...n09.06.2026çok taze ve lezzetliydi, küçük hediyeniz içinde teşekkür ederim
...n07.06.2026Herşey Lezzetliydi ikram için teşekkürler öneririm
...a07.06.2026lor kurabiyesi enfes 🤗
...m03.06.2026İlk kez sipariş verdim yorumlara güvenerek. Çok uzun zamandır yediğim en iyi pastaydı, bayıldık..
...y02.06.2026Uzun zamandır yediğim en iyi pastaydı ellerinize sağlık. İkramlar için ayrıca teşekkürler anneannemin yaptığı kurabiyelere benziyordu🥹
...n01.06.2026harikaydı
...m31.05.2026İkramınız için tşk ederim tazedir
...ı30.05.2026Haşhaşlı Brownie Kurabiyesi çok çok güzel ve İzmir’de tek. İnşallah yorumlarımız yüzünden ileride vereceğimiz siparişlerde “ürünümüz bitmiştir” gibi bir uyarı almayız :) Selamlar, iyi bayramlar…
...N30.05.2026Yine hepsi mükemmel çok teşekkür ederim
...N30.05.2026Yıllardır aynı lezzet, atnı güven. Ellerinize sağlık
...r30.05.2026Taptaze ve çok lezzetliydi. İkram için ayrıca teşekkür ederim.
...l29.05.2026Her zamanki gibi 10/10
...r28.05.2026çok teşekkür ederim çok lezzetli pasta
...r25.05.2026lezzetli kaliteli
...Z25.05.2026Cok taze ürünleri severek alıyoruz.ikram içinde teşekkürler🙏🙏🙏
...n23.05.2026Her zaman tercih ettiğimiz lezzet.İkram için de teşekkürler.
...K23.05.2026çok lezzetli elinize sağlık... her seferinde gönderdiğiniz küçük hediyeniz için teşekkür ederiz
...l22.05.2026Çok güzel ve lezzetliydi. Elinize sağlık.
...n21.05.2026Pasta güzeldi beğendim ikram için de teşekkürler
...m18.05.2026Burayı çok severim ama Trileçe kesinlikle güzel değildi. Üzerinde yağlı bir krema vardı ve neredeyse hiç tat yoktu.
...A16.05.2026Bir öncekine göre çok yumuşaktı ama neyse ikram için teşekkürler daha fazla koyabilirsiniz:)
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday08:0022:15
Sunday08:4522:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: uzal@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0900049747800019