rider-banner-icon
  • Dünya Mutfağı
  • Köfte
  • Tatlı
  • Tavuk
  • Express Teslimat

Up - The Urban Palate

TESLİMAT
4.1 üzerinden 5 yıldız, 49 inceleme
Reşatbey Mah. GAZİPAŞA BLV. EMRE APT Dış Kapı No: 6 B D; İç Kapı No: -1
...K25.06.2026Gayet lezzetli kesinlikle deneyin
...n24.06.2026Seul tavuk gayet başarılıydı.Her biri lokması ayrı lezzetliydi
...l23.06.2026Bana biraz ekmeği küçük gibi geldi ama lezzetliydi teşekkürler
...l23.06.2026Bu köfte lezzetini bulmak için bu uygulamada çok para harcadım sonunda hak edeni ,aradığım lezzeti buldum helali hoş olsun emeğinize elinize sağlık 😋😍
...r22.06.2026Muhteşem lezzet, emeğinize sağlık ✨
...k21.06.2026Akşam 12den sonra çok iyi geldi, çokkk lezzetli,ellerinize sağlık !!!
...n20.06.2026Acı biber reçeli çok yakışmış sosisli sandviçe
...n17.06.2026İlk defa sipariş verdim elinize sağlık çok lezzetliydi.
...k16.06.2026Hız servis lezzet çok iyiydi emeklerinizin karşılığını almanız dileğiyle
...e14.06.2026Adanada yediğim açıkara en iyi kokoreçti
...l11.06.2026Kullanılan malzemelerin kalitesi bayağı iyi kokoreç‘in lezzeti çok iyi ancak İzmir usulü kokoreç iri kıyım olur bu bayağı inceltilmiş bir kokoreçti olumsuz tek şey ekmekti bence geliştirmeniz lazım
...r10.06.2026Turşu çeşitliliği biraz artarsa daha iyi olur
...ş09.06.2026Köfte çok lezzetliydi özellikle yanında gönderilen soslar harikaydı bundan sonra favori mekanlarımdan biri olacak şiddetle tavsiye ediyorum
...l09.06.2026Tavuklu lima çok iyi ellerinize sağlık
...n08.06.2026Gerçekten farklı bir tat
...z06.06.2026Çok lezzetli ve doyurucuydu
...l07.06.2026İlk kez denedim, çok lezzetliydi :)
...r03.06.2026Çok güzel bir lezzet ellerinize sağlık
...z01.06.2026Çok lezzetli ve doyurucuydu
...n25.05.2026Mükemmel
...n25.05.2026Çok iyi
...Ü18.06.2026Beklentinin biraz daha altındaydı ama yine de güzeldi elinize emeğinize sağlık bol bereketli kazançlar diliyorum 🙏
...t13.06.2026yeşil sos ve diger tum lezzetler inanilmaz. 1 yıldızı ayranın küçüklüğünden kırdım.
...l21.05.2026Adana’da yediklerimin en iyisiydi ama çok küçük ve pahalı malesef. Lezzet süper ama elinize sağlık.
...n19.06.2026Roma usulü yedim tam bir fiyasko fiyat performansı kötüydü sosisli de sıradan sosisli beklentimin çok altında kaldı
...ı18.06.2026Selamlar, ekmeği kuruydu veya bayat gibiydi ve her köşe başında kokoreççi olduğunu varsayarsak içi çok azdı emeğinize sağlık yinede.
...ş10.06.2026porsiyon küçük, tavuk sosis fiyat yüksek
...n19.06.2026Zaten daha önce dükkanlarında da köfte ekmek yeme fırsatı bulmuştum o da çok güzeldi bugün yediğim de çok güzel ellerinize sağlık
...l24.06.2026beklentim çok yüksekti kurye de hızlı getirdi sağolsın lakin tavuk yanmıştı üzücü
...k23.06.2026tavukların bazıları yanmış yenmicek seviyedeyken bazı tavukların içi ise pişmemişti. paketleme özenliydi sos olarak zayıf buldum. daha özenli bi yemek beklerdim..
Monday00:0000:45
Monday,Sunday16:4523:59
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0002:45
Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday11:4523:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No: 0844103573200001