rider-banner-icon
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Pide & Lahmacun
  • Pizza
  • Tatlı
  • Restoran Teslimatlı

Pideci Bey

4.4 üzerinden 5 yıldız, 70 inceleme
Üçler Bulvarı NO:145 af
...ş16.05.2026Çok lezzetli
...t07.05.2026Çok güzeldi , elinize sağlık. Kesinlikle tavsiye ederim.
...ı10.04.2026Keyifle tercih ediyoruz. Son siparişimde fazladan ürün geldi. İşletmeyi aradım ücretini ödemek istedim. Öyle şey mi olur afiyet olsun ne demek şeklinde dönüş aldım. Bu tür işletmeleri destekleyelim.
...k26.03.2026Sipariş hızlı geldi, sıcak geldi. Lahmacunlar ve yanında verdikleri salata ve soğan söğüş harikaydı. Ellerinize sağlık. Kurye bey de çok kibardı ona ve restoran sahibine ve tüm çalışanlarına teşekkür.
...n06.02.2026Lezzetli ve hızlı teslimat iş yerinde çoğunlukla buradan yemek söylüyorum 🍽️
...r05.01.2026Her zamanki gibi pidesi lahmacunu mükemmel ellerinize sağlık
...n27.11.2025yazık kurye bebek tutar gibi kucaginda getirmiş pideyi lütfen dilimlemeyin demiştim;)) kopmasin diye
...n29.09.2025her zaman sipariş verdiğim bir restoran her seferinde de aynı lezzet gerçekten kalitede ödün vermeyen tek işletme herkese çok teşekkür ediyorum ellerinize sağlık tek adresimiz (PİDECİBEY)
...r19.09.2025Lahmacunlar okadar güzeldi ki iyiki sipariş vererek deneme yapmışım, boyut olarak da gayet büyük doyurucu. Mekanı da görme fırsatım oldu gayet temiz güzel insanlar yapıyor. Ellerinize sağlık
...n17.09.2025Güzeldi
...r12.09.2025Güzel 5 6 defa sipariş verdim pide lahmacun yenir .
...k07.09.2025Pide güzeldi. Genç kurye hızlı ve efendiydi. Sıcak geldi. Bir sorun vardı hızla çözdüler. Teşekkürler.
...n08.09.2025Her seferinde doyurucu ve güzel paketleme. Ambalajları kendilerine özel. Başka firma ismide yazmıyor. Lahmacun buyuk ve doyurucu. Yanında tek pide tam pide çok iyi
...n05.09.2025seviyoruz
...n04.09.2025güzeldi
...r28.08.2025Her şeyiyle mükemmeldi
...u21.08.2025Yediğim en iyi lahmacun yemin ederim
...k20.08.2025notları dikkate alıp çok güzel bir şekilde gönderiyorlar. tesekkurler
...ü18.08.2025Ellerinize sağlık çok lezzetliydi on numara pide
...l11.08.2025elinize sağlık teşekkürler
...r30.07.2025Ellerinize sağlık çıtır çıtır ve sıcacıktı çok beğendim ayrıca notlarımda dikkate alınmış ☺️
...r02.05.2026Evet çoğunlukla bu işletmeden sipariş veriyorum pideleri güzel hayırlı işleriniz olsun. ama ton balıklı Pizza kötüydü içerik eksikti tombalıklı Pizza da Mısır yoktu ve içindeki ton balığı azdı
...ğ02.03.2026Pepsi istemiştik ama zero göndermişsiniz keşke bunun için arayıp bilgilendirme yapsaydınız.
...n12.08.2025tedarikçi değişmiş galiba kötü malzeme vermişler hep. maydonozlar kart sert kötüydü kuşbaşı ince küp küp olurdu sizde çok farklıydı. pideye sanki margarin sürülmüştü kötü kalite yağ kokuyordu.
...z15.11.2025Soğuktu içi de azdı domates bile koymamışsınız
...r05.04.2026Bir yıldız vermemin sebebi taş gibi yenmeyen nimetler siparişi verdikten abartmıyorum tam 1.30 saat sonra gelmesi, restoranın tutumu 0 yıldız verilse 0 verirdim. siparişteki tek iyi şey 300ml ayrandı
...i14.03.20261,5 porsiyon söyledim 1 porsiyon geldi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday10:3023:00
Sunday12:0023:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

UĞUR SINIR

Pideci Bey