- Ev Yemekleri
- Express Teslimat
Çapa
Çapa Değerlendirmeler
...z
3 Hafta Önce
İlk siparişim işkembe sipariş etmiştim tuzlama yollamışlar gönül rahatlığıyla sipariş verebilirsiniz ben çok memnun kaldım… ve hızlı geldi…
- İşkembe Çorbası350 TL
...ş
1 Ay Önce
Çok iyiii
- Kelle Paça Çorbası375 TL
...m
2 Ay Önce
efsane
...n
8 Ay Önce
Bence İzmir’in en en iyi çorbacısı herkese tavsiye ediyorum kendi suyunda
- Karışık Çorba410 TL
...k
8 Ay Önce
Çorbanın hası
- Kelle Paça Çorbası375 TL
...i
10 Ay Önce
En güzeli her zaman sizde değişmeyin
- Kelle Paça Çorbası375 TL
...R
10 Ay Önce
lezzetliydi notlar dikkate alınmış tek eksiği yeşillikti
- İşkembe Çorbası350 TL
...l
10 Ay Önce
Ben çorbayı çok beğendim
- Mercimek Çorbası250 TL
...k
2 Ay Önce
çorbada sıkıntı yok güzel ama fiyatlar mağazaya göre baya pahalı 2 kat fark var
- Full Karışık Çorba430 TL
...n
10 Ay Önce
fiyatına bakmadan aldım hastayım diye iyi hoş lezzetlide böle fiyat mı olur corba bu yaa el insaf.
...z
11 Ay Önce
hepsi guzel ama ayak paça icinde wt yoktu
- Ayak Paça Çorbası375 TL
...R
11 Ay Önce
Asla notları okumuyorsunuz işkembe koymadın dedim en çok işkembe koymuşsunuz etler büsbüyük iyi pişmemişti ve kokuyordu her zaman söylediğim övdüğüm yer gerçekten çok kötü bi hal aldı daha da almam
...k
11 Ay Önce
hep severek söylediğim yerdi. mercimek torbası tuz içinde yiyemedim. bozulmak üzere olan çorbalara tuz koyduğunuz zaman çok belli oluyor...
...k
1 Yıl Önce
Çorba çok güzel ama roka yok o yüzden kırdım puanı
- Kelle Paça Çorbası375 TL
...n
9 Ay Önce
her iki çorbada oldukça lezzetliydi.
- Kelle Paça Çorbası375 TL
- Mercimek Çorbası250 TL
...n
2 Ay Önce
Meze roka vs. Hiç bişey yoktu sadece limon vardı
...N
9 Ay Önce
Paket servise kaşık koymamışlar
...R
1 Ay Önce
Daha öncede söylemiştim. Ama son söylediğimde kötü kokuyordu içemedim
...a
2 Ay Önce
içinde deri vardı yorumlara güvenmiştim bitiremedim bile
...l
5 Ay Önce
1 buçuk saate geldi sıcak geldi evet fakat çok bekledim hijyene de dikkat edilmesi gerekiyor
...r
6 Ay Önce
Yeşilik bileyok gereksiz turşu
...ş
8 Ay Önce
çorba istediğim mekanda kaşık koymamışlar ve mercimek inanılmaz kötüydü ve ekmekleri lütfen açıkta tutmasınlar nimet olduğu için fazla birşey yazmıyorum ama çorbada bile zor yumuşadı.
...m
9 Ay Önce
çorba dün kokmuş halde gitmiş Bi hasta içicek çorbayı ya yazık kokmuş çorbayı kendiniz içer miydiniz biraz özenli olsanız keşke
...k
9 Ay Önce
Nasıl bu kadar kötü hale geldiniz ya ne servis var ne yeşillik yağsız istiyorum dedim midem ağrıyor şu an

