rider-banner-icon
  • Toast & Sandwich
  • Express Delivery

İşıklar Gıda

Express
Rating 4.4 out of 5 stars, 500+ reviews
Çarşı Cd. No:28, ZİRAAT BANKASI YANI
...i6/15/2026Hep süperler, çocukluğumun değişmeyen lezzeti.
...r3/17/2026Sipariş verdiğim iki sandviç de güzeldi sadece maasdam sandviçin içindeki kuru domatesler çok çok sertti. Yumuşatılsalar çok daha güzel olurdu.
...i3/13/2026Siparişlerde notları okuyorlar. Her şey, her zaman taze ve günlük. Çocukluğumdan beri değişmeyen kalite.
...i3/13/2026Her zaman aynı tazelikte efsane lezzet.
...ş3/13/2026iş yerindr bağımlılık yaptı lezzetler müthiş
...n3/3/2026sandwich muhteşemdi,eski şütte sandwichleri gibiydi,tekrar söyleyeceğiz teşekkürler
...r2/13/2026Yine mükemmeldi.. Kars kaşarı, dili, zeytini ekmeğiyle çok beğendim:) 90’larda, 2000’lerde yediğimiz; özlediğim o leziz, şarküterinin özgün sandviçlerini anımsattı, tattırdı.. Ayran da..😍Teşekkürler,
...l11/9/2025notları dikkate aldığınız için teşekkürler
...l10/8/2025yine çok iyi
...r9/16/2025Cok iyiydi tebrikler
...ı9/2/2025Cok lezzetli, doyurucu ve hizliydi.
...r8/20/2025Çok doyurucu ve lezzetliydi. Paketleme de gayet güzel.
...z8/15/2025Ürünler çok tazeydi, içeriği boldu. Notlara da dikkat edilmişti. Çok keyif alarak yedim. Elinize sağlık mük
...y6/26/2025Gayet lezzetli ve taze bir sandiviçti kuryenin tutumu çok güzeldi ,hızlı da geldi
...t6/25/2025Aldığım en hızlı teslimat oldu. Sandviçler 15dkda geldi :)
...u5/12/2026Yavaş teslimat
...r8/2/2025Ekmeği ve malzemesi çok lezzetliydi Temiz ve kaliteli bir adres olarak biliyordum ayrıca. Teşekkür ederim
...n5/30/2026bir sandviçin en önemli kriteri ekmeği. ekmek çıtır olmalıydı ama kötüydü baya. malzeme kalitesi güzeldi ekmek hariç. 2 sandviçten birinde yorumlar okunmuş diğerinde ise okunmamış. cancan geldi amatşk
...z8/7/2025Normalde çok severek sipariş verdiğim bir yer ama bu siparişimden hiç memnun kalmadım. Pastırması da kaşarı da bir garipti. Düzelmesi ümidiyle…
...i6/25/2025Merhaba, siparişimde sadece peynir ve salatalık vardı, acuka, zeytin salatası ve haslanmış yumurta koyulmamıştı, bidahakine dikkat edilirse sevinirim, kolay gelsin
...l10/18/2025notlar dikkate alınıyor, çok teşekkürler
...i1/13/2026Abi çok pahalı yeter yani bu kadar da
...r10/9/2025Ekmek biraz sert geldi ve keşke kendi sandviçimizi oluşturabilsek bir sürü malzeme var ama burda seçenekler kısıtlı
...n1/3/2026Malzemeler çok iyi, ekmek çok kötü. Her zaman kötü. Ekmeği değiştirmeleri lazım. 3. defa şans verdim, bundan sonra söylemem.
...n5/1/2026Kepek ekmegiyle geldi keske gondermeden once sorulsaydi.
...r12/12/2025Sandiviç ekmeği bayat resmen normalde boyle olmuyordu
...a11/18/2025İçinde sadece size yemin ederim marul ve Amerikan salatası vardı. Ekmek taş gibi. Sipariş gelir gelmez yazacaktım ama değerlendir kısmı bir türlü çıkmadı. Nasıl içime dert olduysa şimdi görünce yazdım
...n10/25/2025Ekmek bayat,yemedim çöpe gitti direk
...k10/2/2025Ekmeğin içine biraz peynir salam koysaydınız ya sıfır malzeme
...k7/1/2025İçine biraz malzeme koysaydınız boş ekmek yedik
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0020:00

Restaurant information

KEP Address: isiklaretgida@hs03.kep.tr

MERSIS number: 0468000972000017