- Coffee
- Dessert
- Express Delivery
Cadı'nın Evi
Cadı'nın Evi Ratings & Reviews
...l
Yesterday
rüya gibi tatlılarınız
...a
1 week ago
harikaydı, çok çok beğendik ama lütfen tekrar indirim yapınnnn...
- Ocean185 TL
- Caramel Espresso185 TL
- Purple Dragon185 TL
...t
2 weeks ago
notumu yazdınız mı bilmiyorum o kadar hizli gittiki shbdjdbdb hic aranmadan gittigine bile sevindim.
...k
2 weeks ago
Gayet güzeldi paketlemesi lezzeti sadece çok pahalı
- Meşhure385 TL
...k
2 weeks ago
Paketlemesiyle lezzetiyle herşey harikaydııııı ❤️
- Dildade495 TL
...ş
3 weeks ago
Hafif bi geç kaldı.Paketleme kaliteli.Kruvasan kocamandı porsiyon yeterli bence.Kruvasan da çikolata da lezzetliydi. Çikolata miktarı arttırılabilir. Elinize sağlık.
- Çikolatalı Kruvasan400 TL
...l
3 weeks ago
tatlı,,,💘🤩
...n
1 month ago
teşekkür ederim
...r
1 month ago
Paketleme müthiş hakikaten helal olsun. Tatlı ise efsaneydi. Elinize sağlık
- Dildade495 TL
...r
1 month ago
Tatlılar efsanee. Paketleme ise Nirvana. Kaliteli hizmet.Elinize sağlık. Bayıldım.
- Memnune415 TL
...n
1 month ago
sizden ne zaman sipariş versem hep nezaketli ve özenli olarak siparişi teslim alıyorum ellerinize sağlık çok teşekkür ediyorum
...k
1 month ago
coook güzel çok beğendim 💐
...m
2 months ago
Tatlıların çikolatası donmasın diye sıcak su konması ve üzerine bununla ilgili not yazışması çok güzel detayları, teşekkürler.
- Afife415 TL
- Mahbube415 TL
...n
2 months ago
İlk defa eve sipariş verdim restoranda ki kadar memnun kaldım şık ve özenli gönderim için teşekkür ederim sadece biraz daha çilek ve muz olabilirdi...
- Dildade495 TL
...k
2 months ago
çok güzel çikolata donmasın diye içine sıcak su pet şişesi koymuşlar.
- Mahbube415 TL
- Müjgan415 TL
...u
2 months ago
kahve çok sıcaktı hızlı geldi ayrıca tatlı çok güzel
- Meşhure385 TL
- Americano155 TL
...z
3 months ago
Çok lezzetliydi. Sadece çikolatası yanında servis edilebilir çünkü tatlının üzerinde bir kısmı donmuştu.
- Dildade495 TL
...t
3 months ago
Harika bir paketleme, çok da lezzetliydi, elinize sağlık
...N
3 months ago
Harikaydı 😍
- Jülide415 TL
...h
3 months ago
Oldukça lezzetliydi, tavsiye ederim. Ayrıca tatlıdaki çikolata sosunu soğuk havadan korumak için tatlının yanında sıcak su göndermişler. Düşünceli hareket için teşekkür ederim.
- Memnune415 TL
....
5 months ago
İlk defa denedim. Aşırı güzel bir şey. Ellerinize sağlık.
- Mix&Magic (2-3 Kişilik)1.200 TL
...k
5 months ago
Çok tazeydi, restoranda yediğimden hiç farkı yok kruvasanın çıtırlığı kremanın tazeliği her şey çok güzeldi :)
- Cadı'nın Kruvasanı430 TL
...r
5 months ago
Paketleme çok iyiydi. Dildade zaten hep çok lezzetli. Bir önerim var, mümkünse daha çok çilek dilimi koyabilirsiniz, yanına güzel gidiyor.
- Dildade495 TL
- Latte165 TL
...i
5 months ago
Krokanlı olan diğerlerinin yanında vasattı. Ama hepsi çok iyiydi genel olarak. Antepfıstıklı olan ayrıca şahaneydi. Mahbube sanırım
- Memnune415 TL
- Mahbube415 TL
- Letafet415 TL
...n
6 months ago
tadına diyecek bir şeyimiz yok ama porsiyonlar daha büyük olabilir
- Jülide415 TL
- Müjgan415 TL
...n
6 months ago
Krema harikaydı. teşekkür ederim.
...n
6 months ago
Her zaman severek tükettiğim bir tatlı ama hep yerinde yemiştim eve hiç sipariş etmemiştim bu kadar akışkan bir çikolatayı hiç bir dağılma olmadan ulaştırdığınız için teşekkür ediyorum hizmet başarılı
- Dildade495 TL
...n
7 months ago
Baya güzel bir tatlıydı. Çikolatalar donmasın diye sıcak su koymaları çok mantıklı.
- Memnune415 TL
...r
7 months ago
icecegi doktu adam ama kotu hissettim yav yinede cok guzeldi vala
...n
7 months ago
paketleme cok tatli su ikrami icin tesekkutler :)
- Mahbube415 TL

