rider-banner-icon
  • Coffee
  • Dessert
  • Express Delivery

Cadı'nın Evi

Express
Rating 4.2 out of 5 stars, 100+ reviews
Vişnelik mah. Atatürk bulvarı Sevgi Sitesi A blok No : 179/A, 26020 Odunpazarı/Eskişehir
...l6/24/2026rüya gibi tatlılarınız
...a6/18/2026harikaydı, çok çok beğendik ama lütfen tekrar indirim yapınnnn...
...t6/8/2026notumu yazdınız mı bilmiyorum o kadar hizli gittiki shbdjdbdb hic aranmadan gittigine bile sevindim.
...k6/6/2026Gayet güzeldi paketlemesi lezzeti sadece çok pahalı
...k6/5/2026Paketlemesiyle lezzetiyle herşey harikaydııııı ❤️
...ş6/1/2026Hafif bi geç kaldı.Paketleme kaliteli.Kruvasan kocamandı porsiyon yeterli bence.Kruvasan da çikolata da lezzetliydi. Çikolata miktarı arttırılabilir. Elinize sağlık.
...l5/29/2026tatlı,,,💘🤩
...n5/25/2026teşekkür ederim
...r5/18/2026Paketleme müthiş hakikaten helal olsun. Tatlı ise efsaneydi. Elinize sağlık
...r5/18/2026Tatlılar efsanee. Paketleme ise Nirvana. Kaliteli hizmet.Elinize sağlık. Bayıldım.
...n5/8/2026sizden ne zaman sipariş versem hep nezaketli ve özenli olarak siparişi teslim alıyorum ellerinize sağlık çok teşekkür ediyorum
...k5/8/2026coook güzel çok beğendim 💐
...m4/11/2026Tatlıların çikolatası donmasın diye sıcak su konması ve üzerine bununla ilgili not yazışması çok güzel detayları, teşekkürler.
...n4/9/2026İlk defa eve sipariş verdim restoranda ki kadar memnun kaldım şık ve özenli gönderim için teşekkür ederim sadece biraz daha çilek ve muz olabilirdi...
...k4/4/2026çok güzel çikolata donmasın diye içine sıcak su pet şişesi koymuşlar.
...u3/28/2026kahve çok sıcaktı hızlı geldi ayrıca tatlı çok güzel
...z3/24/2026Çok lezzetliydi. Sadece çikolatası yanında servis edilebilir çünkü tatlının üzerinde bir kısmı donmuştu.
...t3/16/2026Harika bir paketleme, çok da lezzetliydi, elinize sağlık
...N3/13/2026Harikaydı 😍
...h3/12/2026Oldukça lezzetliydi, tavsiye ederim. Ayrıca tatlıdaki çikolata sosunu soğuk havadan korumak için tatlının yanında sıcak su göndermişler. Düşünceli hareket için teşekkür ederim.
....1/14/2026İlk defa denedim. Aşırı güzel bir şey. Ellerinize sağlık.
...k1/10/2026Çok tazeydi, restoranda yediğimden hiç farkı yok kruvasanın çıtırlığı kremanın tazeliği her şey çok güzeldi :)
...r1/6/2026Paketleme çok iyiydi. Dildade zaten hep çok lezzetli. Bir önerim var, mümkünse daha çok çilek dilimi koyabilirsiniz, yanına güzel gidiyor.
...i1/5/2026Krokanlı olan diğerlerinin yanında vasattı. Ama hepsi çok iyiydi genel olarak. Antepfıstıklı olan ayrıca şahaneydi. Mahbube sanırım
...n12/24/2025tadına diyecek bir şeyimiz yok ama porsiyonlar daha büyük olabilir
...n12/6/2025Krema harikaydı. teşekkür ederim.
...n12/4/2025Her zaman severek tükettiğim bir tatlı ama hep yerinde yemiştim eve hiç sipariş etmemiştim bu kadar akışkan bir çikolatayı hiç bir dağılma olmadan ulaştırdığınız için teşekkür ediyorum hizmet başarılı
...n11/26/2025Baya güzel bir tatlıydı. Çikolatalar donmasın diye sıcak su koymaları çok mantıklı.
...r11/9/2025icecegi doktu adam ama kotu hissettim yav yinede cok guzeldi vala
...n11/7/2025paketleme cok tatli su ikrami icin tesekkutler :)
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday10:0023:45

Restaurant information

KEP Address:

MERSIS number: 0610151745800001