rider-banner-icon
  • Tatlı
  • Express Teslimat

Fıstıkzadem Künefe & Katmer

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Paşakent Mah. 1111 Sk. D2 Blok No:13
...r25.05.2026Çok güzeldi tatlıları ocaktaki ustalar da çok tatlıydı
...n22.04.2026Harika ama fiyatları çok yüksek
...r19.04.2026Efsaneeeee
...ü11.04.2026Tercih ettiğimiz bir yer ancak ilk kez eve sipariş verme deneyimini yaşadık. Kurye çok hızlı, çalışanlar ilgili; sipariş ettiğimiz ürün kalmayınca ikram da göndermişler. Teşekkür ederiz çok incesiniz.
...r22.03.2026Tavsiye ederim çok iyiydi acaip fıstık var içinde fazla fazla .
...r16.03.2026Kaymaklı künefeyi çok beğendik gayet güzeldi .
...m10.03.2026Tüm rünler lezzetli.Elinize sağlık.
...r05.03.2026katmer söyledik çok güzeldi
...ğ10.02.2026Harikaydı, zamanında geldi. Geldiğinde sıcaktı bile. Bayıldık
...u08.02.2026Siparişimiz çok hızlı teslim edildi. Lezzetliydi. Teşekkür ederiz.
...i07.01.2026Lezzet güzel kurye darmadağın halde getirdi.
...n17.12.2025Çok lezzetli ve sıcak geldi
...A08.12.2025Eşimin doğum günü için gönderdiğim siparişe not olarak yazılmasını rica ettiğim İyi ki doğdun aşkım yazısının güzelliği için, arayıp görüştüğüm tatlı hanımefendiye teşekkür ediyorum �
...n11.09.2025Açıkçası tatlı taze ve lezzetliydi. Kesinlikle yoruma kapalı bir lezzet…
...u06.09.2025Çok taze çok iyi
...n30.06.2025Katmer’e bayıldıımmm bayıldıımm
...ş23.06.2025Tek Kelimeyle Mükemmel 👌👍
...r16.03.2026Resimde göründüğü gibi içi delicesine fıstık dolu değil ama fena da değil .tadı güzel .
...ş06.10.2025güzel fena değil
...n01.10.2025çok fazla fıstık kabuğu vardı
...K19.10.2025Gramajda ciddi sıkıntı var. İki dilim burmaya 300 ödemiş olduk. Canları sağolsun. Tanışmış olduk. Güzel malzeme ama aşırı pahalı.
...r08.06.2026Siz bu işi paket servisten çıkarın. buz gibi bir künefe gönderilmiş , sallanmış , şerbeti poşetine akmış bir künefe geldi . 1 Yıldızı bile hakketmiyor
...u26.01.2026Gönderilen kadayıf bayattı
...r01.01.202610 :21 sipariş ettim gece 2 de sipariş geldi yetişemiyorsanız açık tutmayın telefonlara bakan bile olmadı vasat vasat vasat
...a22.12.2025hepsi kenar geldi
...a17.12.2025Taş gibi geldi her yeri yanık
...n21.10.20253 lokmada 3 kabuk çıkınca insanın zevki kursağında kalıyor. Kaplamam düştü. Dişimin kırılmadığına seviniyorum
...l14.10.2025Kadayıf kısmı resmen hamurdu. Arasındaki kaymak ekşimeye yüz tutmuş. Taze değildi.
...n26.09.2025Yanmış ürün gönderirken ne düşünüyorsunuz acaba diye sormak istedim
...a22.08.20252 kunefeye 800 lira ödüyoruz ama kunefenin yanında hiçbirsey gondermiyorsunuz? dükkanda yediğimiz gibi lezzet güzeldi ama yanına çatal dahi koymadan gönderecekseniz fiyatlarımızı duzenleyin
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday00:0001:15
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Sunday11:0023:59
Friday00:3001:15
Saturday,Sunday00:0001:30
Saturday11:0023:45

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: fistikzadem@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0387136033200001