rider-banner-icon
  • Ev Yemekleri
  • Kahvaltı & Börek
  • Kebap & Türk Mutfağı
  • Mantı
  • Express Teslimat

Linya Mantı & Ev Yemekleri

TESLİMAT
4.6 üzerinden 5 yıldız, 500+ inceleme
Atatürk mah. sevgi sokak özdemir apart.no:2 b blok d:5*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...n02.05.2026Gözlemeleri gayet lezzetliydi. İkram için de teşekkür ederiz
...r18.04.2026Gayet güzeldi elinize sağlık. Pasta icin teşekkürler
...n02.04.2026Denediğim her ürün çok lezzetli özellikle el yapımı mantıları harika!👍 Herkese tavsiyemdir Ellerinize sağlık ♥️
...k18.10.2025Özbek mantısı gayet başarılı. Ayrıca tatlı hediyeniz ve notunuz için teşekkürler. Özenli bir işletme olduğu belli.
...r18.10.2025İkram içim teşekkürler her şey çok lezzetli
...L02.10.2025beklediğim daha hızlı ve sıcak geldi. sarma tazeydi ve lezzeti muhteşemdi . mantı zaten tartışılmaz efsane . ayrıca tatlı ikramınız için çok teşekkür ederim ☺️ emeği geçen herkese teşekkürler 🙏
...r01.10.2025Tavsiye üzerine bir kaç defa sipariş verdim ve denediğim her şey çok güzeldi özellikle mantısını patlıcan musakka ve yapraksarmasını tavsiye ediyorum. Teşekkürler elinize sağlık
...n15.09.2025Mantısı,yaprak sarması müthiş lezzetli.Bugünku krep sipariside çok lezzetliysi yine yanıltmadı Linya mantı teşekkürler.
...u15.09.2025Çok beğendik lezzeti sanki köy yaprağı tadı pişmesi tam du elinize sağlık lezzeti ayrı güzel sarıma ayrı güzel 10 puan
...l11.09.2025Harika 😻
...r05.09.2025 çok lezzetli tamamen ev yemeği!
...l30.08.2025Muhteşem ötesi
...l30.08.2025Tam anlamıyla güzel bir lezzet başarılarıınız devamını diliyorum harikasınız
...n09.07.2025 Zeytinyağlı yaprak sarması çok güzeldi gayet başarılı olmuş ellerinize sağlık 👍👍
...z11.05.2026Patatesli omlete rendelenmiş patates eklerseniz daha güzel olur. Özbek mantı güzeldi. Çorba da normaldi. Mercimek köftesi sınırda az daha bulgur ekleseler kısır olacakmış. Genel olarak 4 puan hepsi
...n24.04.2026Mantı çok iyiydi tatlı için teşekkür ederim içecek didi istedim ama Sarıyer kola geldi ;)
...k28.06.2025Ayran gönderilmedi,gözleme harici aşırı tuzluydu mantısı sarımsaklı yoğurt ve sarmaları.
...z18.07.2025sigara böreği benim damak tadına uymadı puan kırdığım yer sarmaları poşetin içine dökülmüş olmasıydı yoksa lezzetliydi
...Ç06.07.2025Siparişimiz hızlı geldi; sıcaktı. notumuzu da dikkate almışsınız. Teşekkürler. Fakat mantı birbirine yapışmış bir şekilde geldi ve içinde eti çok azdı.
...r10.09.2025Mantının tadı güzeldi sıkıntı yok ama porsiyon çok değil notlar dikkate alınmıyor sosu üstünde değil ayrı kapta yanında söylemiştim gelmedi ve ekstra ücretini ödeyip söylediğim ekmek gelmemişti
...i30.09.2025Berbat
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday09:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: aylin.baydar@hs01.kep.tr

MERSIS No: