- Kebap & Türk Mutfağı
- Express Teslimat
Etiler Mangal
Etiler Mangal Değerlendirmeler
...r
2 Gün Önce
Etler yumuşacık pişmiş ve lezzetliydi. Mezesiyle salatasıyla ful menü olarak geldi. Teşekkürler 🙂
...e
1 Hafta Önce
mezeler her zaman olduğundan güzeldi
- 10. Yıl Menü 1635 TL
...r
4 Ay Önce
Elinize sağlık çok lezzetliydi
- Dana Bonfile1.125 TL
...K
4 Ay Önce
hazırlanışı sunumu ve lezzeti cok güzeldi emeği geçenlere teşekkürler ediyorum
...k
5 Ay Önce
Evde tandır keyfi. Kesinlikle tavsiye ederim. Lezzetli.
...ı
6 Ay Önce
Gördüğüm en tutarsız restoran. Bi çok güzel bi çok kötü ortası yok yemin ediyorum. Bu sefer çok güzeldi elinize sağlık.
- Kalem Kuzu Pirzola (Adet)255 TL
...n
6 Ay Önce
tavuk kanatları biraz daha pişirin lütfen
...ı
8 Ay Önce
Adamlar iyi
- Etiler Menü 5955 TL
...ğ
2 Hafta Önce
kuzu şiş zor çiğneniyordu, daha iyi marine edilmeli, diğerleri güzeldi.
- 10. Yıl Menü 2735 TL
...n
4 Hafta Önce
Lezzet güzeldi porsiyon birazdaha büyük olabilir
- Karışık Izgara695 TL
...u
6 Ay Önce
Lezzet ve mezeler çok güzeldi ve çok hızlı geldi fakat porsiyonlar 150g olup tek şişti. Fiyat/performans olarak bi tık hayal kırıklığı maalesef.
- Adana Kebap535 TL
- Kuzu Şiş585 TL
...u
2 Ay Önce
Düzenli olarak meze sipariş ediyorum. Her siparişimde boyut gittikçe küçülüyor. Girit mezesi de ekliyorum her defasında başka bir meze oluyor içinde. Elinize sağlık lezzeti güzel ama.
...n
4 Ay Önce
Yoğurtlu mezede bozulmuş yoğurt kokusu vardı , onun harici iyiydi
...U
5 Ay Önce
Yemekler çok lezzetli ama porsiyonlar çok küçük. 1150 tl ödedim ama doymadım . 1,5 porsiyon pirzolada 3 tane vardı. Tek porsiyonda kaç tane olur bilemiyorum
...ı
7 Ay Önce
Git gide kalite düşüyor:(
...ş
1 Hafta Önce
Ne yazık ki yoğurtlar ekşiydi ben yiyemedim şahsen ancak pembe sultan güzeldi
- Not availablePembe Sultan (Az)
...l
1 Ay Önce
Ayran kullanılmış pet şişe de yollanmış bu nasıl hijyen anlayışı hangi kurum bu şekilde satılmasına müsaade ediyo? Tavuk şişin yanına çeyrek pide koyulmuş hiç koymasaydınız!!
...n
1 Ay Önce
ET SOĞUK GELDİ IZGARA ADETİ AZDI
- Kaşık Salatası (Küçük)165 TL
...n
1 Ay Önce
meze manço istedim ekşili mantar geldi tavuk pirzola ufacık iki parça bu fiyata değmez
...i
1 Ay Önce
Menü içeriğinde ızgara köfte ve Etiler special köfte diye belirtmişsiniz ızgara köfte yoktu tavuk şiş sadece 1 adet vardı Paketler 3. Sınıf esnaf lokantası gibi köpük paket daha iyisini yapabilirsiniz
...y
2 Ay Önce
Verdiğimiz paraya yazık günah ne kadar ufak tefek et ve tavuk varsa yanmış göndermişler.Bir daha asla ama asla
...a
3 Ay Önce
1 porsiyon içerisinde 4 (dört) adet kanat olduğunu ilk kez gördüm , şiddetle tavsiye etmiyorum
...z
4 Ay Önce
soğuk ve lezzetsizdi
...z
4 Ay Önce
görselle hiç aynı gelmedi
...k
5 Ay Önce
Bu kadar da kötü olmaz ya
...m
6 Ay Önce
Uzun zamandır sipariş verdiğim bi yerdi ama porsiyonları o kadar ufalttılar ki dün 550 tl ye 1 tane köfte geldi bir de yanında yarım.
...r
8 Ay Önce
Antrikot oldukça sert ve sinirliydi, çiğnemekte zorlandık. Siparişin yanında gelecek olan special salata yerine dümdüz roka olan salata göndermişler. Siparişten hiç memnun kalmadık.
...u
11 Ay Önce
Kesinlikle ve kesinlikle tavsiye etmiyorum,bukadar kötü bi kebap bukadar kötü bi servis başka bi yerde olmaz,paranızı çöpe atmak istiyorsanız sipariş verin,yazılar olsun helal etmiyorum

