- Dessert
- Express Delivery
Boston Drink & Dessert
Boston Drink & Dessert Ratings & Reviews
...a
2 weeks ago
Çok lezzetli akışkan bir çikolata yemiş oluyorsunuz porsiyon iki kişiye çol rahat yeterli olur
- Basic Cup540 TL
- Su (33 cl.)40 TL
...n
3 months ago
Gerçekten başarılı teşekkürler
- Pancake Chocolate660 TL
...u
4 months ago
sevdiğim tatlıcı ümraniyeye açılmışş, görür görmez sipariş verdimm🥳 çok güzel ve lezzetliydi🥰 güzel notunuz içinde teşekkür ederim🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻
- Mini Massachusetts640 TL
...n
4 months ago
Herşey mükemmeldi.Zaten Bostona gidiyorduk ormanköydeki ama yakınımıza açıldığı için şuan çok mutluyuz.
- Profiterol550 TL
- Basic Cup540 TL
...y
2 weeks ago
Tadı her zamanki gibi çok güzeldi ama ilk defa sipariş verdim hep mağazada yiyordum lotuslu olanı iki kaşık koymuşsunuz en sevdiğim oydu bu kadar az olmasına şaşırdım
- CupinOne1.800 TL
...u
3 days ago
Boston un fiyatlar neden yüksek anladım. Sütlü tatlı değil komple erimiş çikolata ile hazırlanmış ürünler satıyorlar. Buzdolabına koyunca hepsi taş gibi dönüyor. Kıvamları fazla , tatlar ağır
...a
3 months ago
Birçok kez gittiğim bir yer birkaç farklı tatlısını da denedim ama eve söylediğimde çikolatası azdı bi yerden sonra sadece pankek yedim
...k
4 months ago
Merhaba ; paketleme o kadar kötü ki yani corba kasesinde tatlı göndermek nedir ??ayrıca bulusmıs plastik strec yapmıssınız bence müşteriye önem vermemektir bu
...n
4 months ago
profiterol muhteşem
...n
4 months ago
Mudavimlerindenim, ümraniyeye açılınca da çok mutlu oldum. İlk paket servisimde her zaman yediğim massachusedetts söyledim fakat hayal kırıklığı yaşadım. Krep kıtırını az biskuviyi fazla koymuşlar :(
...i
3 weeks ago
50 metrelik yere 1 saatte geldi teşekkürler
...m
1 week ago
O kadar para alıyorsunuz içine 4 tane çilek koyup taş gibi Waffle mı gönderiyorsunuz. İyi ki bir sürpriz yapalım dedik rezil ettiniz.
...n
3 months ago
Yediğim en kötü waffle sanırım. İnanılmaz hayal kırıklığı…
...k
3 months ago
İftardan sonra büyük iştahla söyledik ama çikolatası cok az geldi..
...z
4 months ago
Krema aşırı derecede pütürlüydü normalde Ümraniye şubesinde yediğimizde böyle gelmiyordu.Maallesefki internet üzerinden istenmemesi gerekiyor yenişmicek derecede kötüydü keşke fotoğraf paylaşabilsem
...u
4 months ago
İki üründen birini unutmuşlar. Şaşırtıcı bir deneyimdi.
...r
3 months ago
resmen adam kandırıyorsunuz görsele bakıp aldanıyor insan bide buna 600 küsür para istiyorsunuz utanmadan.Çekip yollamak istiyorum gelen siparişi ama yok sanırım bulamadım
...m
3 months ago
Restoranda 1950 tl burada 2450 tl ???

