- Dünya Mutfağı
- Kahvaltı & Börek
- Pastane & Fırın
- Tatlı
- Vejetaryen & Vegan
Galata Kahvaltıcısı By Migros
Galata Kahvaltıcısı By Migros Değerlendirmeler
...k
2 Ay Önce
lezzetli ydi yeşillikler gayet temizdi elinize sağlık
...i
8 Ay Önce
iki tatlıda gayet lezzetliydi kargo hızlı geldi
- Not availableFrambuazlı Cheesecake
- Not availableBask Cheesecake
...s
8 Ay Önce
Merhaba almış olduğum hizmetten hiç memnun kalmadım ekstra reçel istemiştim 50 TL fazla aldınız ama reçelim gelmedi
...l
9 Ay Önce
Ücretini ödememize rağmen ekmek neden gelmiyor herkes yorumlarda ekmek yazmış biraz dikkate alın lütfen
...a
9 Ay Önce
Het şey çok güzeldi ama ikram yerine sipariş ettiğim ekmeği koysaydız daha iyi olurdu
...i
10 Ay Önce
Gece yatarken sabaha sipariş verdim teşekkür ederim dikkate almışlar elinize sağlık çok güzeldi
- Breakfast Bowl355 TL
- Mantarlı Omlet280 TL
...ı
10 Ay Önce
Kesinlikletavsiye ediyorum ellerinize sağlık :)
- Ekmek Üstü Kahvaltı Tabağı405 TL
- Patates Kızartması120 TL
...l
10 Ay Önce
Gayet güzeldi.
- Sucuklu Omlet255 TL
...ı
10 Ay Önce
İlk defa sipariş verdim, her şey çok güzeldi. Notlara dikkat edildiği için ve ikramlar için teşekkür ederim.
- Galata Menemen Kahvaltı Tabağı359 TL
- Haşlanmış Yumurta39 TL
- Ayran (17 cl.)50 TL
...ı
11 Ay Önce
gözleme çok güzeldii
- Galata Gözleme Menü365 TL
...i
11 Ay Önce
Gayet güzeldi çok teşekkür ederiz.
- Galata & Pişi Menü420 TL
...l
9 Ay Önce
Ellerinize sağlık ama pişiler inanılmaz kalındı içleri pişmemişti ikramınız içinde teşekkür ederim
- Sucuklu Omlet255 TL
...e
11 Ay Önce
elinize sağlık sayenizde lezzetli bir menemen yedik 💯
- Galata Menemen Kahvaltı Tabağı359 TL
...n
8 Ay Önce
İkram için teşekkürler ama menemenin tadı değişmiş bu sefer beğenmedim
...z
9 Ay Önce
Pisiler kucuk. Doyurucu yine ama 4 pisi diyince hayal edilen o pofuduk pisilerden degil. Kahvaltiya da zeytin dahil yazildigindan ek almamistim ama bahsedilen zeytin salata icinde kesik zeytinlermis
...n
11 Ay Önce
bu sefer pisiler kafa kiran cinsten olmus tikis tikis hicmi kabartmadiniz midemize oturdu yarisi cop .
...u
9 Ay Önce
Lezzete birsey demiyecegin ama siparis cok gec hazirlandi.Teslim almam 2 saati buldu.Keske bu gibi durumlarda musteriyi bilgilendirseniz.
...n
10 Ay Önce
Urunun ambalaji yagli geldi. Kurye siparisi yanlis yere birakip gitmis. 5 dakika boyunca urunumu aradim. Kurye notunda da teslim yerini net bir sekilde belirtmistim.
...n
11 Ay Önce
Siparişim eksik geldi
...r
2 Hafta Önce
Kola gelmesi
...l
8 Ay Önce
İkidir eksik geliyor kontrol edin azıcık ya
...y
9 Ay Önce
Sucuklu menemen yerine pastirmali menemen geldi, tadi yenmeyecek kadar kotuydu :( direkt cope attik :(
...n
10 Ay Önce
Yazdığım notlar dikkate alınmamış. Ayrıca gözleme harcını anca mikroskopla görmek mümkün. Menemende tuhaf bir koku vardı. Tadları da güzel değildi. Aç kaldım...


