- Köfte
- Pilav
- Tavuk
- Tost & Sandviç
- Restoran Teslimatlı
Paket Sokak Lezzetleri
Paket Sokak Lezzetleri Değerlendirmeler
...n
2 Ay Önce
Ikram ıcın tesekkur ederım cansınız
...ş
6 Ay Önce
hızlı ve sıcak geldi
- Ekmek Arası Izgara Köfte295 TL
- Ayran (30 cl.)70 TL
...A
6 Ay Önce
👍👍👍👍
- Pilav üstü Izgara Tavuk Pirzola340 TL
...ı
6 Ay Önce
hızlı ve sicak geldi
- Pilav Üstü Tavuk340 TL
...k
6 Ay Önce
İyiydi teşekkürler
...i
6 Ay Önce
İkram için teşekkürler
...u
6 Ay Önce
Kıvam superr
...G
6 Ay Önce
gayet iyiydi
...u
6 Ay Önce
sossuz dürüm sevenler başkanıyım gayet lezzetliydi çok beğendim
- Kaşarlı Köfte Dürüm325 TL
...n
6 Ay Önce
mükemmel 💚
- Mercimek Çorbası120 TL
...u
6 Ay Önce
Harika❤️
- Mercimek Çorbası120 TL
...n
6 Ay Önce
çok güzel bir urun
...S
6 Ay Önce
hızlı geldı
...ü
6 Ay Önce
İkram ıcın tesekkurler
...n
7 Ay Önce
hızlı teslimat ve sıcacık öğlen yemeği👍
...y
7 Ay Önce
çok hızlı geldi teşekkürler
...t
7 Ay Önce
Süper
- Mercimek Çorbası120 TL
...O
10 Ay Önce
son zamanlarda yediğim en sıcak hamburger
- Klasik Burger315 TL
...u
10 Ay Önce
Pilav üstü ürünlerinizin hepsini denedim hepsi çok güzel bu ayrı güzel 🫶🏻
- Pilav üstü Izgara Tavuk Pirzola340 TL
...k
10 Ay Önce
nefiss
- Ekmek Arası Izgara Köfte295 TL
...ü
10 Ay Önce
elinize sağlık
- Ekmek Arası Ton Balığı295 TL
...k
10 Ay Önce
yediklerimi arasında en güzeli
- Ekmek Arası Izgara Köfte295 TL
...n
10 Ay Önce
çok hızlı geldi
- Köfte Dürüm315 TL
...n
3 Hafta Önce
yemek notlarına dikkat ederseniz çok güzel olur,tursu olmasın yazmama rağmen içinde turşu vardı ve ayıklamak zorunda kaldım,bunun dışında yemek sıcak geldi ve lezzetliydi
- Kaşarlı Köfte Dürüm325 TL
...ş
9 Ay Önce
sütlaç i unutmuşsunuz köfte için teşekkür
...k
10 Ay Önce
harika
- Çıtır Tavuk Dürüm315 TL
...r
10 Ay Önce
Pirzola mangal tadınaydı eyvallah. Sorun yok ama görselde patates kızartması gösteriyor içinde 1 tane bile koymamışssınız kuru tavuk yedik. Bunuda geçtik yanında içli köfte söyledim limon yok bundada(
...u
8 Ay Önce
siparişi 6 da verdim yemeğim 7 buçukta geldi ayrıca yemekler buz gibiydi çorba hep dökülmüştü bidaha sipariş vermeyi düşünmüyorum


