- Döner
- Restoran Teslimatlı
Baydöner İskender
Baydöner İskender Değerlendirmeler
...k
6 Gün Önce
Sosu yok gıbı geldi önem verilmesinı istiyor
...n
2 Hafta Önce
Güzeldi
- Tek İskender & Turşu Menü680 TL
...r
2 Ay Önce
Sadece biraz daha sıcak olabilirdi. Lezzetliydi. Hizli geldi.
- Maç Menüsü (Özel Coss Fırsat)910 TL
...n
3 Ay Önce
Iskender buz gibi soğuk geldi kurye gecikti. Daha titiz olmalısınız Bay Doner.
- Coca-Cola Fırsatı (Coss Menü)680 TL
...m
6 Ay Önce
sıcak hızlı ve lezzetli
- Coca-Cola Fırsatı (Coss 1,5 İskender)980 TL
...u
7 Ay Önce
Gayet lezzetli ve özenli paketleme
- Tek İskender580 TL
...r
1 Ay Önce
lezzeti güzelde hep ılık geliyor keske sicak olsa. bu sefer yoğurt göndermeyi unutmuşlar. yoğurtsuz İskender çokta İskender gibi olmuyor.
...n
5 Ay Önce
geç ve soğuk geldi yemek sepetinde ki iletişim numarasını aradığımız da eski kurye çıktı. Google da ki iletişim numarası telefonu açmadı. Merkez hattını aradığımız kapalı olabilir dedi. Değişikti
...u
7 Ay Önce
gidip yediginizle eve gelen arasında çok fark var porsiyonlar çok küçük eskiden ekstra sos koyarlardı o da yok ama etin tadı yağı falan gayet güzel sadece biraz daha doldurmanız iyi olurdu
- Yemeksepeti Özel 2'li Tek İskender1.100 TL
...r
8 Ay Önce
Soguk geldi
...z
10 Ay Önce
hemen hemen 1 saat 15 dakikada geldi lezzet on numara 1 saate değer
- 1,5 İskender750 TL
...a
11 Ay Önce
Servis güzel, çok güzel ince kesilmiş, tadı nefis
...t
11 Ay Önce
Başarılı güler yüzlü lezzetli
- Tek İskender580 TL
...l
11 Ay Önce
paketleme hızlı teslimat ve tad olarak gayet iyi
- Coca-Cola Fırsatı (2'li Tek İskender)1.505 TL
...n
5 Ay Önce
Pideler yanıktı o kadar beklemiş ki resmen altı hamur olmuş buz gibiydi. İki puanı sufleye veriyorum tadı çok güzel ancak üstü yanmıştı.
...r
3 Hafta Önce
Tam bir rezalet.Bir yemek yiyelim dedik bir buçuk saat bekledik ve pişman olduk.
...n
1 Ay Önce
40 dakika da buzzz gibi geldi
...r
3 Ay Önce
Çoraba ve iskender buz gibiydi.menü eksik geldi. Çatal bile koymamışlar. Ramazandan dolayı yoğunlar diye bir şey demedim ama bu 3. Siparişimiz aynı eksiklikler var.boşuna para vermeyin.
...ş
3 Ay Önce
Buz gibiydi Gr lezzet yok
...r
4 Ay Önce
Siparişim hem çok geç geldi hem de gerçekten çok kötüydü buz gibi geldi dalga geçer gibi patatesler buz yumuşamış etler buz pideler bayat şok oldum
...z
5 Ay Önce
Çok kötü buz gıbıydı patatesler de herhalde üç günlük falandı
...s
5 Ay Önce
İskender çok soğuk ve kuru geldi. Tereyağı tadı alamadık ve yanında yoğurt gelmemişti. Patatesi söylemiyorum. O kadar bayat ve sertti ki dart oynayıp, kürdan niyetine kullandık. 645 lira çöp oldu.
...a
6 Ay Önce
bir tanesini yogurtlu patlıcanlı söylememe ragmen yoktu ve digerindede yogurt koymamışlardı
...k
8 Ay Önce
Sprite 1 L paket seçimim’de vardı ama gelmedi.
...r
8 Ay Önce
Hayatımda yediğim en kötü iskenderdi. Buz gibi gönderdiler hiç lezzetli değildi
...e
8 Ay Önce
gelen iskenderlerin ve pidelerin üstünde bildiğiniz siyah yağ ve lekeleri vardı. muhtemelen uzun süre beklemiş tereyağı ya da dibi dökülmüş. denedik ama yiyemedik çöpe gitti. bir daha sipariş vermem.
...n
8 Ay Önce
Çok bozmuşsunuz severek yiyorduk soslu yoğurtlu gönderiyordunuz yoğurt açıktı sos kenardaydı uzun bi süre döner yemem Tşkler
...a
8 Ay Önce
1 saat 20 dk bekliyorsunuz.Buz gibi harika döner , açsınız yarısını zorla yiyorsunuz gerisi çöp.
...u
9 Ay Önce
Soğuk gelen bir yemek aldım çorba sıcaktı fakat İskender baya soğuktu ılık olsaydı bişey demezdim ama malesef ve lezzetli değil
- Mercimek Çorbası150 TL
...n
9 Ay Önce
fanta siparişim gelmedi


