rider-banner-icon
  • Döner
  • Restoran Teslimatlı

Baydöner İskender

KAPALI
3.6 üzerinden 5 yıldız, 1000+ inceleme
Altınkum mahallesi, Baydöner DİDİM*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...k16.06.2026Sosu yok gıbı geldi önem verilmesinı istiyor
...n03.06.2026Güzeldi
...r23.04.2026Sadece biraz daha sıcak olabilirdi. Lezzetliydi. Hizli geldi.
...n07.03.2026Iskender buz gibi soğuk geldi kurye gecikti. Daha titiz olmalısınız Bay Doner.
...m25.11.2025sıcak hızlı ve lezzetli
...u29.10.2025Gayet lezzetli ve özenli paketleme
...r23.05.2026lezzeti güzelde hep ılık geliyor keske sicak olsa. bu sefer yoğurt göndermeyi unutmuşlar. yoğurtsuz İskender çokta İskender gibi olmuyor.
...n02.01.2026geç ve soğuk geldi yemek sepetinde ki iletişim numarasını aradığımız da eski kurye çıktı. Google da ki iletişim numarası telefonu açmadı. Merkez hattını aradığımız kapalı olabilir dedi. Değişikti
...u18.11.2025gidip yediginizle eve gelen arasında çok fark var porsiyonlar çok küçük eskiden ekstra sos koyarlardı o da yok ama etin tadı yağı falan gayet güzel sadece biraz daha doldurmanız iyi olurdu
...r01.10.2025Soguk geldi
...z07.08.2025hemen hemen 1 saat 15 dakikada geldi lezzet on numara 1 saate değer
...a20.07.2025Servis güzel, çok güzel ince kesilmiş, tadı nefis
...t01.07.2025Başarılı güler yüzlü lezzetli
...l30.06.2025paketleme hızlı teslimat ve tad olarak gayet iyi
...n28.12.2025Pideler yanıktı o kadar beklemiş ki resmen altı hamur olmuş buz gibiydi. İki puanı sufleye veriyorum tadı çok güzel ancak üstü yanmıştı.
...r28.05.2026Tam bir rezalet.Bir yemek yiyelim dedik bir buçuk saat bekledik ve pişman olduk.
...n13.05.202640 dakika da buzzz gibi geldi
...r15.03.2026Çoraba ve iskender buz gibiydi.menü eksik geldi. Çatal bile koymamışlar. Ramazandan dolayı yoğunlar diye bir şey demedim ama bu 3. Siparişimiz aynı eksiklikler var.boşuna para vermeyin.
...ş13.03.2026Buz gibiydi Gr lezzet yok
...r17.02.2026Siparişim hem çok geç geldi hem de gerçekten çok kötüydü buz gibi geldi dalga geçer gibi patatesler buz yumuşamış etler buz pideler bayat şok oldum
...z25.12.2025Çok kötü buz gıbıydı patatesler de herhalde üç günlük falandı
...s25.12.2025İskender çok soğuk ve kuru geldi. Tereyağı tadı alamadık ve yanında yoğurt gelmemişti. Patatesi söylemiyorum. O kadar bayat ve sertti ki dart oynayıp, kürdan niyetine kullandık. 645 lira çöp oldu.
...a17.12.2025bir tanesini yogurtlu patlıcanlı söylememe ragmen yoktu ve digerindede yogurt koymamışlardı
...k20.10.2025Sprite 1 L paket seçimim’de vardı ama gelmedi.
...r03.10.2025Hayatımda yediğim en kötü iskenderdi. Buz gibi gönderdiler hiç lezzetli değildi
...e02.10.2025gelen iskenderlerin ve pidelerin üstünde bildiğiniz siyah yağ ve lekeleri vardı. muhtemelen uzun süre beklemiş tereyağı ya da dibi dökülmüş. denedik ama yiyemedik çöpe gitti. bir daha sipariş vermem.
...n28.09.2025Çok bozmuşsunuz severek yiyorduk soslu yoğurtlu gönderiyordunuz yoğurt açıktı sos kenardaydı uzun bi süre döner yemem Tşkler
...a27.09.20251 saat 20 dk bekliyorsunuz.Buz gibi harika döner , açsınız yarısını zorla yiyorsunuz gerisi çöp.
...u21.09.2025Soğuk gelen bir yemek aldım çorba sıcaktı fakat İskender baya soğuktu ılık olsaydı bişey demezdim ama malesef ve lezzetli değil
...n21.09.2025fanta siparişim gelmedi
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:0023:59

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: apazgida@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0071040346291503

Satıcı Ticari Unvanı

Baydöner Restoranları Anonim Şirketi

Baydöner İskender