- Dessert
- Restaurant Delivery
Boston Drink & Dessert
Boston Drink & Dessert Ratings & Reviews
...n
1 week ago
Restoranın tek sorunu notlara dikkat etmiyor olması onun dışında harikaydı
- Waffle480 TL
- Quincy420 TL
- Brookline420 TL
...l
8 months ago
Kurye çok hızlıydı çok teşekkür ederim
...i
9 months ago
Kalite. Gayet başarılı.
- Waffle480 TL
...m
9 months ago
siparişler karışmasına rağmen krizi iyi yönettiğiniz için teşekkürler
- All In One2.100 TL
...i
8 months ago
Beklediğimizden erken geldi. İlk defa sipariş verdik, yorumlar biraz tedirgin etmişti. Lakin ben sorun göremedim. Beğendim.
...ş
3 months ago
çikolatası çok azdı çok kuruydu pankekleri meyveleri de çok azdı
- Pancake Mix480 TL
...z
1 month ago
Gayet hızlıydı teşekkürler
- Pancake Mix480 TL
...n
2 months ago
Ürünler sıcak ve özenli geldi teşekkür ederim
...ç
9 months ago
çok uzun sürede geliyor
- CupinOne1.600 TL
...r
7 months ago
Seçimlere dikkat edilmiyor sütlü çikolata seçmeme rağmen bitter koymuşlar 2 dir aynı hata yapılıyor
...ç
8 months ago
KURYE BENDEN BI KERE DAHA PARA CEKTI KAPI ONUNDE IKI KERE ODEMIS OLDUM
- Waffle480 TL
...i
1 week ago
1,5 saat sonra gelen siparişin tadı gibi siparişleriniz olsun...
...ş
2 months ago
Boston normalde çok iyi ama Urfa şubesinden neyi sipariş ettiysem pişman oldum. Resmen tarifin dışına çıkıyorlar. Islak kekli tatlı sipariş edersiniz size bisküvili tatlı gönderirler.
...ş
3 months ago
ekstra sütlü çikolata istememe rağmen gelmedi 2 defadır aynı şey başıma geliyor küçücük çikolataya 160 lira istemeyi biliyorsunuz bari göndermeyi de bilin basic cup'a gelecek olursak çikolata çok azdı
...ç
4 months ago
ürünler donmuş bir şekilde geld spoonful donmuş yemek için kırmak lazım önce sebastian çikolatası bile donmuş dökülmüyordu ilk defa sipariş verdim bir daha da vermem ürünler taze değil hiç güzel değil
...n
4 months ago
hayatımda yediğim en kötü tatlıydı bit kaşıktan fazla yiyemedim, böyle bir markanın urfaya şube açtırması çok saçma markayı rezil ediyorsunuz asla bir daha sipariş vermem
...ş
6 months ago
Çok kötü asla tercih etmeyin waffle ekmeği bayattı, basic cup cok ıyı gerısı bos
...n
4 months ago
Bütün çikolatar açılmıştı ve akmıştı kruvasanlar sert ve bayattı
...t
4 months ago
Yazik verilen paraya ve zahmete içinde cikolatayi öyle bir gezdirmisler ustune geçen seferde soyledigimiz sipariste de buna benzer bir durum yasandi hiç tavsiye etmiyorum cebinize yazik
- Baston Mag400 TL
- Springfield420 TL
...n
4 months ago
1.5 saat sonra teslimat geldi
- Waffle480 TL
...a
4 months ago
meyveler güzel ve tazeydi fakat paketin içindeki waffle kruvasanlar vs aşırı bayat ve kuru geldi
...z
4 months ago
Sipariş 1 saat 45 dakikada geldi. Waffle buz gibiydi, ambalaj yetersizdi ve kartona yapışmıştı. Malzeme çok azdı, özensiz hazırlanmıştı. Beğenmedim.
...ş
5 months ago
Çok kötü
...ı
7 months ago
Berbat geldi
...z
7 months ago
Hayatınızda görüp görebileceğiniz yiyip yiyebileceğiniz en kötü waffle idi. Bir lokmasını yer yemez geri çıkardım, paramı da böylece çöpe attım. Bilmiyorsanız yapmayın kardeşim bu kadar zor değil.
...Z
8 months ago
Ürünler bayat her defasında not düşmeme rağmen asla dikkate alınmıyor.kurye baya hızlı ilgili kurye arkadaş tan dolayı 5 yıldızı ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️buraya bırakıyorum .
...ç
8 months ago
Tadı hiç güzel değildi ve göründüğü gibi gelmedi tavsiye etmem
...k
9 months ago
Waffle ı küçük kutuya koyarak göndermişler.ürün e uzaktan bakınca türlü ye dönmüş gibi bir görüntü vardı.gerçekten servis kötüydü.bir daha asla sipariş vermem.
...t
9 months ago
Tatlıların gelmesi 1,5 saat sürdü. Mag diye gelen şeyin hiç malla alakası yoktu. Krema ve muz vardı sadece. Spoonfulda çok kötü servis yapılmıştı hepsi birbirine karışmıştı.
...a
9 months ago
Evimiz restorana çok yakın olmasına rağmen 1 saatten fazla bir sürede yolladılar. Yapılan seçimlere de dikkat etmemişler. Tatlının sadece üzerinde biraz çikolata var altlar kupkuru.

