- Kebab & Turkish
- Steak
- Restaurant Delivery
Kıvırcığın Yeri Steak
Kıvırcığın Yeri Steak Ratings & Reviews
...n
1 week ago
Bu tavuk şiş yasal mı? Bu kadar lezzet şüpheli :)
- Tavuk Şiş Porsiyon360 TL
- Coca-Cola (1 L.)85 TL
...r
3 weeks ago
kalite Herzman bir numara herkese tavsiye ederim
...r
2 months ago
şahane On numara Kasabada en İyi lezzet Herkese Tavsiye ederim
- Tavuk Şiş Porsiyon360 TL
...r
2 months ago
Turgutlu gibi yemek kültürü olmayan yere göre baya iyi
- Mangalda Tavuk Kanat650 TL
...n
3 months ago
super
...n
4 months ago
çok kötü tadı pişmanlık
...p
4 months ago
Çok lezzetliydi ellerine sağlık
- Kasap Köfte (1 kg.)1.450 TL
- Tavuk Şiş (1 kg.)620 TL
...a
4 months ago
Ürünler lezzetli ve porsiyonlar doyurucuydu. Tam bir fiyat performans işletmesi, kesinlikle tavsiye ediyorum.
- Tavuk Şiş (1 kg.)620 TL
...ı
5 months ago
son derece lezzetli ve doyurucu mezeleri 10 numara hediye içinde çok teşekkür ederiz
...ı
5 months ago
Tadı porsiyonu herşeyi mükemmel gerçekten çok beğendim sadece menüye ayran da koyarsanız güzel olur
- Tavuk Şiş Dürüm300 TL
- Su (50 cl.)15 TL
...n
5 months ago
Çok güzeldi elinize sağlık aşırı beğendim
- Tavuk Şiş (1 kg.)620 TL
...r
5 months ago
satıcının iletişimi mükemmel yemekler mükemmel son zamanlarda Turgutlu'da verdiğim en iyi sipariş 🍀
...l
5 months ago
Adana sı Urfa ile köfte arasında bir tada sahip olmasına rağmen çok lezzetli patates kızartması sıcacık mezeler de beni benden aldı heleki ikram olarak ayran koymaları da unutulmaz favori mekanım oldu
- Adana Porsiyon540 TL
...ı
3 months ago
Pişirme süresi az daha uzatilabilir,elinize sağlık.
- Tavuk Şiş (1 kg.)620 TL
...ı
3 months ago
Mezeyi azaltmışlar onun için söylüyordum
...v
3 months ago
Gerçekten lezzetliydi. Porsiyon olarak da normaldi ama yanında garnitür yoktu salata pilav vs. Ama genel olarak güzeldi.
- Adana Porsiyon540 TL
- Not availableAyran (20 cl.)
...z
4 months ago
Tavuk gayet güzeldi fakat yanında garnitür azdı ve tam pişmemişti diri kalmıştı. Mezeler de gerçekten taze ve güzeldi.
- Tavuk Şiş (1 kg.)620 TL
...l
5 months ago
mezeleri çeşitli güzel lezzeti de güzel fakat tavuk fazla pismemisti ayrıca 1 saatte getirdiler o yüzden 3 puan
...n
3 months ago
yediğim en lezzetli en güzel Adana kebab idi bundan sonra favorim burası ayrıca mezeler bol ve çok güzeldi ellerinize sağlık
- Adana Porsiyon540 TL
...s
3 months ago
Lavaş çok az koyulmuş
...ş
Today
İlgi alaka sıfır lezzet desen yok ızgara değil sanki suda haşlama tavsiye etmiyorum.
...u
2 weeks ago
çok tuzlu baharatlı
...l
3 months ago
Resmen kokuyordu kuzu pirzola söyledik ama kuzu değildi koyundu resmen gerçekten kötüydü pişman olduk tavuksa köftede kötüydü Allah affetsin zordan yarısını yedik yarısı kaldı siparişde aşırı gecikti
...l
3 months ago
İftar için söylemiştik kömür gibi yanık kuru çok kötü 👎
...r
4 months ago
selam daha öncede birçok kez sipariş vermiştik hep çok memnun kaldık hep tavuk şiş veriyorduk bu defa kanat verelim dedik ama keşke vermeseydik bildiğiniz çiğ tavuk geldi biz yiyemedik kediler verdik
...k
1 month ago
Çok kötüydü soguktu yarım saat yazıyor ama yemek 75 dakikada geldi tavsiye etmiyorum
...n
4 months ago
köftelerin içi çiğ tavuklar ise yanmıştı hiç yakıştıramadık böyle bir şey beklemiyorduk olmamış
...k
4 months ago
Hayatımda yediğim en boş, en kuru dürümleri yedim sanırım. Lavaş arası lavaş resmen. Fiyat olarak düşük olarabilir fakat yinede bu kadar kötü dürüm satmanın cezası hapis olmalı.
- Not availableAyran (20 cl.)

