- Breakfast & Börek
- Manti
- Express Delivery
Değirmen Önü Börek
Değirmen Önü Börek Ratings & Reviews
...o
1 month ago
Kaşar biraz daha fazla olabilir . Teşekkürler
- Kaşar Peynirli Gözleme350 TL
...n
1 month ago
Harika lezzet
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
- Simit40 TL
...n
1 month ago
Gayet güzel bir simit deneyimi oldu çıtır çıtır
...m
2 months ago
ıspanaklı börek harika.gözlemelerde çok iyi.hızlı ve sıcak geldiği için kurye arkadaşa teşekkür ederim👍👍
- Ispanaklı Special Börek260 TL
- Patatesli Kaşarlı Gözleme350 TL
...a
6 months ago
Sıcacık mis gibi teşekkür ederiz
- Çi Börek (3 Adet)390 TL
- Kaşar Peynirli Gözleme350 TL
...y
6 months ago
Elinize emeğinize sağlık sıcak ve lezzetli tavsiye ederim.Fiyat uygun yapmışsın çok iyi olmuş teşekkürler 🥰
...n
6 months ago
Gözleme lezzetliydi
- Patatesli Kaşarlı Gözleme350 TL
...e
9 months ago
teslim aldığımda ürünler sıcak ve tazeydi.teşekkürler
...n
9 months ago
Aradığım lezzet elinize sağlık
- Çi Börek (2 Adet)290 TL
- Antep Usulü Yaprak Sarma330 TL
...n
10 months ago
gerçekten tek kelıme kalıte ve saglıklı
...n
10 months ago
mükemmel şimdi tekrar sıparıs verdık yarın mısafırler gelecek dahada sıparıs verecegız
...r
11 months ago
Çok güzeldi ellerinize sağlık sıcak geldi ve mis gibi tereyağı kokuyordu
- Tereyağlı Sade Omlet280 TL
...m
10 months ago
Çok kibarlar ürün ellerinde yoksa arayıp sorunu makul şekilde çözüyorlar. Genel olarak lezzetli. Ispanaklı böreği lezzetsiz ve kurı maalesef. Nasıl popüler olmuş anlamadım �
- Zeytinyağlı Yaprak Sarma (500 gr.)490 TL
...u
2 months ago
iç malzeme çok az
...u
7 months ago
gozleme guzel ama icecek getirmediler
...a
1 month ago
Sıkmanın ne olduğu hakkında hiçbir fikriniz yok sıkmanın içine domates salatalık koyma rezaleti fikri kimin aklından cıktı bilmiyorum ama mersine adanaya gidip görebilirsiniz gerçeğini
...ş
8 months ago
Yaprak sarma çok kötüydü,pirinçler çok sertti.Mantı çok haşlanmıştı.
...z
8 months ago
Maalesef çok yağ çekmişti ve yanmıştı resmen
...k
9 months ago
Su böreği ve Tam ekmek karışık tost siparişi verdim ne yazık ki lezzetini beğenmedim. İlk ve sondu :(
...r
Yesterday
Hem siparişi yanlış göndermişler hemde içeceği teslimat süreleride 5 dakika ile 25 dakika arasında yazıyor 40 dakikayı buldu gelmesi siparişin altı üstü tost nasıl bu kadar yanlışı üst üste yapabildi.
...l
5 days ago
Ayranı unutmuşsunuz hadi o önemli değil de bari ıspanaklı-peynirli gözlemeye biraz peynir koysaydınız..
...k
2 weeks ago
yağ içinde yüzen ve yanmış böreği müşteriye gönderirken hiç mi vicdanınızı sorgulamadınız sizden sipariş alan bütün çevreme söylüyorum bir daha asla!
...t
2 months ago
Arkadaşlar Sıkma’yı Soğuk dürüm olarak anlamışlar herhalde; sıkma ince küçük lavaş saçta ısırılarak üzerine biraz da tereyağı sürerek hazırlanır, bu kadar kalın kebap dürümüne sarmalanarak olmaz
...r
3 months ago
Hayatımda bunlardan soğuk bir börek yemeğim. Sipariş geldiğinde sanki buzdolabından çıkmış gibi soğuktu. Lezzetli ve iddialı bir börek değil ayrıca. Tavsiye etmiyorum.
...n
7 months ago
Aşırı tuzlu ve yapraklar çok kötüydü
...n
9 months ago
antep usulu yaprak sarma söyledim bir kere buz gibi geldi. içi pişmemiş taş gibi. hayatımda yediğim en kötü sarma hatta yiyemediğim diyeyim yemedim yenilecek gb değil.

