rider-banner-icon
  • Kahve
  • Tatlı
  • Waffle
  • Restoran Teslimatlı

Çilek Çikolata

3.6 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
12 Eylül Cad. Baysan Aprt. No:69/1
...ğ14.06.2026Hızlı servis, ve malzeme bolluğu ayrıca Belçika çikolatası mükemmel herkese tavsiye ederim
...ş15.05.2026Tatlılar mükemmeldi herkese tavsiye ediyorum kurye arkadaşada teşekkürler
...r09.05.2026Bu işin vakkosu abim benim
...r05.05.2026Meyve ve sos fazlasıyla yeterli
...r04.05.2026Muhteşem lezzet hızlı teslim edildi ve özellikle getiren kurye yi tebrik ediyorum kapı otomatiğim açılmadı sabırla güler yüzle bekledi teşekkür ederim
...k02.05.2026Özenle arayıp bi yanlışı düzeltmek istemeniz ve ikram etmeniz bizi çok mutlu etti teşekkür ederiz Allah bol kazançlar versin inşallah
...k02.05.2026Her zaman sizden sipariş veriyorum ve harika bir sorun olduğunda arıyorsunuz çok incesiniz teşekkür ediyorum
...n22.04.2026Aşırı lezzetli meyveleri ve çikolatası tazecikti çok hızlı geldi ellerinize sağlık
...R01.03.2026Her notumu dikkate alıp öyle hazırlıyorlar çok lezzetli Apollon favorim elinize sağlık
...n28.02.2026Gerçekten çok güzel bol malzeme oluşu herşeyin taze oluşu mükemmel :) Misafirim geldiğinde bile sipariş veriyorum ki herkes denesin bu lezzeti :) Ellerinize sağlıkkk
...t07.02.2026ellerinize sağlık güzeldi
...m01.02.2026Bubble waffle favorim. Son derece lezzetli ve hızlı teslimat için teşekkürler :)
...u12.01.2026Herşey mükemmel di elinize sağlık çok kısa sürede elime ulaştı
...y21.12.2025Gayet güzeldi
...n29.11.2025Anlatılmaz yaşanır.Bu kadar güzel lezzetli wafle yememiştim .⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
...z03.11.2025hamuru yumuşacıktı.. zil çalınca gördüğüm manzara : getiren arkadaşın devrilmesin diye gösterdiği çaba taktire şayan.
...l07.07.2025biraz geç gelse de lezzetine değdi. teşekkürler..
...u10.04.2026sosu azdı. ve azıcık geç geldi
...n24.01.2026Karışık kafasına göre bi waffle göndermişsiniz bir tanesini onun dışında güzeldi
...e02.06.2026Gelmesi 1 30 saat sürdü daha hızlı gelseydi güzel olurdu
...k22.08.2025Waffle cok bulamac gibiydi her şeyi sanki üstüne atip da kurtulalım psikolojisiyle yapmislar bence yani görüntüsü pek değil hic hos degildi ama tadi cok güzeldi o yüzden goruntuden 2 puan kirdim
...c10.08.2025Waffel guzeldi ama limonata yoktu diye fusetea gondermisler boycot urunleri almiyoruz biz ve keske arayip sorsaydilar arasinda bide 30 tl farki da vardi ustellik
...v02.12.2025Tost çok güzeldi ellerinize sağlık. Wafflın çikolatasına bayıldım
...l18.05.2026Diğer platformda sütlü çikolata seçeneği var fakat yemek sepetinde yok. Burda daha ucuz olduğu için ucuz malzeme ve işçilik ile geliyor. Üzdü
...n13.04.2026Aşırı geç ve soğuk geldi
...n23.03.2026kivi çilek ve bonibon tarzı seyler ıstemıstım ustunde malzemesız ve cılek muz geldı onun dısında tadı guzeldı
...n17.09.2025Waffle’ın üzerinde istediğim beyaz çikolata sosu yoktu. Tabanında beyaz ve nutella istemiştim sadece nutella vardı. Normalde sosların kalitesini çok beğeniyordum fakat bu sefer yavan geldi. Beğenmedim
...r09.06.2026Fıstık ve hindistan cevizi ekstra satın almama rağmen yoktu malzemeler az ve soğuktu diğer güzel yapan waffle işletmelerinden devam edeceğim
...z24.05.2026Diğer tatlılar için bir şey diyemem ama san sebastian almayın . Eve sipariş verdim donmuş gönderilmiş . Keşke yok deyip iptal edilseydi bu şekilde gönderileceğine
...l22.05.2026Sipariş gelmedi ki neyi değerlendirelim. Saatler geçti gelen giden yok
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday14:0023:59

Restoran Bilgisi

KEP Adresi:

MERSIS No:

Satıcı Ticari Unvanı

Mehmet Ümitcan Güzelil

Çilek Çikolata