- Ev Yemekleri
- Express Teslimat
Şamdan Çorba
Şamdan Çorba Değerlendirmeler
...k
2 Gün Önce
Yemeklerinizi her zaman beğenirim.Çorbada et yemeğide çok güzeldi.
- Ezogelin Çorbası140 TL
- Tas Kebap600 TL
...r
2 Ay Önce
Hızlı bir şekilde geldi lezzetli iyiydi emeğinize sağlık
...z
4 Ay Önce
Şam’dan da sıkıntı yok yanlız getiren kurye adresi bilmiyorsa aramalı karşı komşumuz sıkıntılı insanlar tartışmak zorunda kaldık kurye yüzünden
...ş
5 Ay Önce
çorbalar çok güzeldi, 2 haftadır hastaydım işkembe çorbası ilaç gibi geldi. Çok memnunum ellerinize sağlık.
- İşkembe Çorbası220 TL
- Tavuk Suyu Çorbası180 TL
...n
5 Ay Önce
tavukla çorba çok güzeldi elinize sağlık hayırlı işler
- Kelle Paça Çorbası240 TL
- Tavuk Çevirme330 TL
...k
9 Ay Önce
Kalite ve lezzetin adresi
- Kelle Paça Çorbası240 TL
...k
1 Yıl Önce
Lezzetleri çok güzeldi elinize sağlık ve çok hızlı bir şekilde geldi
...n
2 Hafta Önce
gönderilen ekmek miktarı azaltılmış, salatalar solmuş.. aylar sonra sipariş vereyim dedim bin pişman oldum son defa sipariş vermiş bulundum
...i
10 Ay Önce
Tadı güzeldi fakat taneleri çok azdı bir süre sonra sadece suyunu içmeye başladım
...ş
11 Ay Önce
NOHUT SERTTİ
...ş
11 Ay Önce
KURU FASULYE SERTTİ PİLAV GÜZELDİ
...ş
11 Ay Önce
NOHUT BİRAZ SERTTİ
...k
1 Ay Önce
kullandıkları yağ berbat mideniz tutuşuyor
...z
2 Ay Önce
Buz gibi bayat tavuk göndermişler
...r
3 Ay Önce
Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Porsiyonlar aşırı küçük. Verilen paranın hakkı bu olmamalı.
...r
3 Ay Önce
Ekmekler küflüydü
- Su (50 cl.)20 TL
...k
3 Ay Önce
doğru dürüst yağ kullanın o kadar para kazanıyorsunuz
...z
4 Ay Önce
3 ayrı pahalı yemek sipariş verdim . Yanına ekmek diye bir şey göndermemişler . Restaurant I arayıp söylediğimde yapabilecekleri bir şey yokmuş kurye yokmuş gönderemezlermiş .ödemesini alırken iyi ama
...y
6 Ay Önce
Ekmekler küflüydü küflü ekmek yedik sayelerinde, çorbayı da az koymuşlardı
...n
6 Ay Önce
Yemek geldiğinde aşırı soğuktu. Pilav hiç iyi değildi. Hiç yiyemedik.
...l
7 Ay Önce
Çok aç olmamıza rağmen yarısı çöpe gitti Arnavut ciğerinin alakası yok çok yağlı ve kayış gibiydi. Bulgur lezzetliydi ancak dibi yağ doluydu. Sütlaç yerine Kemal paşa tatlısı geldi. Tam fiyasko...
...a
4 Ay Önce
Hastaneye söyledik bir refakatçi olarak gönderdiğiniz tavuk çorbasında tavuk yok denecek kadar azdı Ramazan mübarek gün iftarda çorbayı içemedik üzücü bir deneyim oldu
- Mercimek Çorbası140 TL
- Su (50 cl.)20 TL
...n
10 Ay Önce
Maalesef yemekler lezzetsizdi tat tuz yoktu
...t
4 Ay Önce
Çorbalar tuzsuzdu ve çok yağlıydı çorba değil yağ içiyorduk sanki.
...l
10 Ay Önce
Bol taneli dememe rağmen tanesiz göndermişsiniz restoranda söylediğimde dikkat ediyorsunuz sipariştede aynı özeni beklerim
...K
10 Ay Önce
dünkü tavuk geldi ve soguktu bidaha asla
...y
11 Ay Önce
1 yıldız bile çok fazla tavuk kömür olmuş taş gibi tavuk göndermişler yiyemedim rezalet param boşa gitti
...h
11 Ay Önce
Kurye hızlı getirdi fakat tavuk buz gibi ve üstü yanmış geldi başka bir müşterinin iptal ettiği bir tavuktu sanırım ayıptır yaptığınız para veriyoruz
- Pirinç Pilavı110 TL
...i
7 Ay Önce
200 liralık su içtim ya,insan 3 parça tavuk atar içine hasta olduğumuz için çorba söylüyoruz yoksa hazır çorba daha uygun
...z
9 Ay Önce
siparişini verdiğim ezogelin corba eksımıstı bamya bildiğin konserveden alınmıs koyulmus gibiydi kötüydü çok

