- Dessert
- Restaurant Delivery
Tatlı Rüyalar
Tatlı Rüyalar Ratings & Reviews
...z
Today
basariliii
- Supangle (240 Gram)329,99 TL
...z
5 days ago
🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌
- Bitter Soslu Waffle549,99 TL
...l
6 days ago
enfess
- Profiterol (240 Gram)329,99 TL
...k
1 month ago
Gece gece tatlı krizine birebir geldi valla helal olsun. Şerbeti/şekeri hiç baymıyor, malzemeyi de bol tutmuşlar. Getiren arkadaş da çok efendiydi, yollarda dikkat etsin.
- Tatlı Rüyalar Waffle449,99 TL
...m
1 month ago
konum bilgisini hatalı girdiğimi fark edip hemen kafeyi aradım cok hızlı bir geri dönüş oldu kurye ile iletişime geçip yardımcı oldular teşekkür ederim
- Çilekli Mag (240 Gram)329,99 TL
...y
1 month ago
Çok iyiydi elinize sağlık, tek kusuru ekstra fındık ve fıstık eklemelisiniz bir tık daha fazla olmalı
- Tatlı Rüyalar Waffle449,99 TL
...n
2 months ago
Güzel.
- Fırın Sütlaç (240 Gram)329,99 TL
- Supangle (240 Gram)329,99 TL
...t
4 months ago
tatlılar dağılmadan gelmişti gayet iyiydi
- Profiterol (240 Gram)329,99 TL
- Oreolu Mag (240 Gram)329,99 TL
...a
3 months ago
Wafflerınızı cok severek tüketiyoruzz gerçekten harikasınızz elinize saglıkkkkkkkkk
- Çilek Rüyası Waffle549,99 TL
...l
3 months ago
çok guzeldiiii elinize saglikkkk
- Fırın Sütlaç (240 Gram)329,99 TL
...n
7 months ago
gayet taze ve başarılıydı teşekkürler elinize sağlık
- Fırın Sütlaç (240 Gram)329,99 TL
- İzmir Bomba149,99 TL
...r
7 months ago
Kötü yorumlara aldırıs etmedim iyikide etmemisim beklentilerimin cok da ustundeydi ellerinize saglıkkkk
- Çilekli Mag (240 Gram)329,99 TL
- İzmir Bomba149,99 TL
...y
7 months ago
gayet basarilii elinize saglikk
- Profiterol (240 Gram)329,99 TL
- İzmir Bomba149,99 TL
...n
2 months ago
Sütlaç ve Supangle güzeldi İzmir bomba resimdekile alakası yoktu daha farklı birşey beklemiştim bundan sonra tekrar tercih edeceğimide pen zannetmiyorum açıkçası
- Fırın Sütlaç (240 Gram)329,99 TL
- Supangle (240 Gram)329,99 TL
...ş
5 months ago
Resimde 8 profiterol gösterip, 2 gönderiyorlar. Biz kaç grama kaç tane sığıyor bilmek zorunda mıyız? Ayrıca sonradan tarttık, söylenen gramajdan çok daha eksik gelmiş. Tadı güzel.
...n
2 weeks ago
Hayatımda yediğim en kötü ekler ve profiterol olabilir
...l
3 weeks ago
iki profiterol söyledik , iç kreması ekşimişti, hamuru bayattı bir kaşık bile yiyemedik çöpe attık, hiç memnun kalmadık para iadesi talebim vardır.
...k
1 month ago
Profiterolü içindeki krema bozulmuştu ekşi acıydı belli ki beklemiş kurye hızlıydı teşekkür ederim
...u
10 months ago
Ekler çok kötü ve bayatlığın zirvesindeydi, paketlenmesi ayrı kötüydü.
- Banana Waffle549,99 TL
...ş
1 month ago
daha rezalet mag ve profiterol yememiştim
- Profiterol (240 Gram)329,99 TL
- Oreolu Mag (240 Gram)329,99 TL
...ı
1 month ago
mag iyi ekler çok kötü
- Muzlu Mag (240 Gram)329,99 TL
- Çilekli Mag (240 Gram)329,99 TL
...N
3 months ago
Buram buram yanık tadı gelen bir waffle , ekşi bir soğuk baklava supangleden bahsetmiyorum bile . Aldığınız parayı haketmiyorsunuz.
...c
3 months ago
Çok kötüydü… 5 şey sipariş verdik hepsi birbirinden kötüydü. Asla taze değildi
...n
6 months ago
acımsı bir tat vardı bu fiyata alınmaz…
...n
8 months ago
magnolyada ne ara altında kek oluyordu bide oreolu diye üstüne cikolatali petibör koymuşunuz magnolya disindaki her şeye benziyor
...z
9 months ago
Herzman sipariş veriyordum begeniyordum. Sonuncu siparişimi hic begenmedim artık daha da sipariş vermem.
...n
9 months ago
İzmir bomba sade söylemeyin Çünkü her seferinde dubaili fıstıklı İzmir bomba yolluyorlar Israrla bunu yapıyorlar iade de yapmıyorlar herhalde ellerinde sade İzmir bomba bitiyor o yüzden
...t
9 months ago
Ürün bayat geldi özensiz karmakarışık servis beğenmedim.
...l
9 months ago
Gerçekten yazıklar olsun cam kavanoz yerine plastikte gelen erimiş birbirine girmiş ve ne yemeksepetime restoran durumla ilgilenmedi bir de yüzüme telefon kapatıldı kötü esnaflık kötü ürün.
...n
10 months ago
Dubai çikolata dedikleri yeşil boyalı kötü çikolata

