rider-banner-icon
  • Dessert
  • Restaurant Delivery

Tatlı Rüyalar

Rating 3.7 out of 5 stars, 100+ reviews
Esentepe mah tecerdağı cad, Morsalkım Sk. no:30a, 34870 Kartal/İstanbul
...z6/27/2026basariliii
...z6/22/2026🤌🤌🤌🤌🤌🤌🤌
...l6/21/2026enfess
...k5/21/2026Gece gece tatlı krizine birebir geldi valla helal olsun. Şerbeti/şekeri hiç baymıyor, malzemeyi de bol tutmuşlar. Getiren arkadaş da çok efendiydi, yollarda dikkat etsin.
...m5/18/2026konum bilgisini hatalı girdiğimi fark edip hemen kafeyi aradım cok hızlı bir geri dönüş oldu kurye ile iletişime geçip yardımcı oldular teşekkür ederim
...y5/17/2026Çok iyiydi elinize sağlık, tek kusuru ekstra fındık ve fıstık eklemelisiniz bir tık daha fazla olmalı
...n4/23/2026Güzel.
...t2/11/2026tatlılar dağılmadan gelmişti gayet iyiydi
...a3/14/2026Wafflerınızı cok severek tüketiyoruzz gerçekten harikasınızz elinize saglıkkkkkkkkk
...l3/13/2026çok guzeldiiii elinize saglikkkk
...n11/11/2025gayet taze ve başarılıydı teşekkürler elinize sağlık
...r11/8/2025Kötü yorumlara aldırıs etmedim iyikide etmemisim beklentilerimin cok da ustundeydi ellerinize saglıkkkk
...y11/8/2025gayet basarilii elinize saglikk
...n4/22/2026Sütlaç ve Supangle güzeldi İzmir bomba resimdekile alakası yoktu daha farklı birşey beklemiştim bundan sonra tekrar tercih edeceğimide pen zannetmiyorum açıkçası
...ş1/2/2026Resimde 8 profiterol gösterip, 2 gönderiyorlar. Biz kaç grama kaç tane sığıyor bilmek zorunda mıyız? Ayrıca sonradan tarttık, söylenen gramajdan çok daha eksik gelmiş. Tadı güzel.
...n6/10/2026Hayatımda yediğim en kötü ekler ve profiterol olabilir
...l5/31/2026iki profiterol söyledik , iç kreması ekşimişti, hamuru bayattı bir kaşık bile yiyemedik çöpe attık, hiç memnun kalmadık para iadesi talebim vardır.
...k5/29/2026Profiterolü içindeki krema bozulmuştu ekşi acıydı belli ki beklemiş kurye hızlıydı teşekkür ederim
...u8/31/2025Ekler çok kötü ve bayatlığın zirvesindeydi, paketlenmesi ayrı kötüydü.
...ş5/28/2026daha rezalet mag ve profiterol yememiştim
...ı5/6/2026mag iyi ekler çok kötü
...N3/15/2026Buram buram yanık tadı gelen bir waffle , ekşi bir soğuk baklava supangleden bahsetmiyorum bile . Aldığınız parayı haketmiyorsunuz.
...c3/15/2026Çok kötüydü… 5 şey sipariş verdik hepsi birbirinden kötüydü. Asla taze değildi
...n12/3/2025acımsı bir tat vardı bu fiyata alınmaz…
...n10/12/2025magnolyada ne ara altında kek oluyordu bide oreolu diye üstüne cikolatali petibör koymuşunuz magnolya disindaki her şeye benziyor
...z9/30/2025Herzman sipariş veriyordum begeniyordum. Sonuncu siparişimi hic begenmedim artık daha da sipariş vermem.
...n9/20/2025İzmir bomba sade söylemeyin Çünkü her seferinde dubaili fıstıklı İzmir bomba yolluyorlar Israrla bunu yapıyorlar iade de yapmıyorlar herhalde ellerinde sade İzmir bomba bitiyor o yüzden
...t9/13/2025Ürün bayat geldi özensiz karmakarışık servis beğenmedim.
...l9/11/2025Gerçekten yazıklar olsun cam kavanoz yerine plastikte gelen erimiş birbirine girmiş ve ne yemeksepetime restoran durumla ilgilenmedi bir de yüzüme telefon kapatıldı kötü esnaflık kötü ürün.
...n8/9/2025Dubai çikolata dedikleri yeşil boyalı kötü çikolata
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday00:0006:00
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday11:1523:59

Restaurant information

KEP Address: ismail.sahin.26@hs01.kep.tr

MERSIS number:

Legal Name

İsmail Şahin

Tatlı Rüyalar