- Tatlı
- Restoran Teslimatlı
Boston Drink & Dessert
Boston Drink & Dessert Değerlendirmeler
...n
1 Hafta Önce
Restoranın tek sorunu notlara dikkat etmiyor olması onun dışında harikaydı
- Waffle480 TL
- Quincy420 TL
- Brookline420 TL
...l
8 Ay Önce
Kurye çok hızlıydı çok teşekkür ederim
...i
9 Ay Önce
Kalite. Gayet başarılı.
- Waffle480 TL
...m
9 Ay Önce
siparişler karışmasına rağmen krizi iyi yönettiğiniz için teşekkürler
- All In One2.100 TL
...i
8 Ay Önce
Beklediğimizden erken geldi. İlk defa sipariş verdik, yorumlar biraz tedirgin etmişti. Lakin ben sorun göremedim. Beğendim.
...ş
3 Ay Önce
çikolatası çok azdı çok kuruydu pankekleri meyveleri de çok azdı
- Pancake Mix480 TL
...z
1 Ay Önce
Gayet hızlıydı teşekkürler
- Pancake Mix480 TL
...n
2 Ay Önce
Ürünler sıcak ve özenli geldi teşekkür ederim
...ç
9 Ay Önce
çok uzun sürede geliyor
- CupinOne1.600 TL
...r
7 Ay Önce
Seçimlere dikkat edilmiyor sütlü çikolata seçmeme rağmen bitter koymuşlar 2 dir aynı hata yapılıyor
...ç
8 Ay Önce
KURYE BENDEN BI KERE DAHA PARA CEKTI KAPI ONUNDE IKI KERE ODEMIS OLDUM
- Waffle480 TL
...i
1 Hafta Önce
1,5 saat sonra gelen siparişin tadı gibi siparişleriniz olsun...
...ş
2 Ay Önce
Boston normalde çok iyi ama Urfa şubesinden neyi sipariş ettiysem pişman oldum. Resmen tarifin dışına çıkıyorlar. Islak kekli tatlı sipariş edersiniz size bisküvili tatlı gönderirler.
...ş
3 Ay Önce
ekstra sütlü çikolata istememe rağmen gelmedi 2 defadır aynı şey başıma geliyor küçücük çikolataya 160 lira istemeyi biliyorsunuz bari göndermeyi de bilin basic cup'a gelecek olursak çikolata çok azdı
...ç
4 Ay Önce
ürünler donmuş bir şekilde geld spoonful donmuş yemek için kırmak lazım önce sebastian çikolatası bile donmuş dökülmüyordu ilk defa sipariş verdim bir daha da vermem ürünler taze değil hiç güzel değil
...n
4 Ay Önce
hayatımda yediğim en kötü tatlıydı bit kaşıktan fazla yiyemedim, böyle bir markanın urfaya şube açtırması çok saçma markayı rezil ediyorsunuz asla bir daha sipariş vermem
...ş
6 Ay Önce
Çok kötü asla tercih etmeyin waffle ekmeği bayattı, basic cup cok ıyı gerısı bos
...n
4 Ay Önce
Bütün çikolatar açılmıştı ve akmıştı kruvasanlar sert ve bayattı
...t
4 Ay Önce
Yazik verilen paraya ve zahmete içinde cikolatayi öyle bir gezdirmisler ustune geçen seferde soyledigimiz sipariste de buna benzer bir durum yasandi hiç tavsiye etmiyorum cebinize yazik
- Baston Mag400 TL
- Springfield420 TL
...n
4 Ay Önce
1.5 saat sonra teslimat geldi
- Waffle480 TL
...a
4 Ay Önce
meyveler güzel ve tazeydi fakat paketin içindeki waffle kruvasanlar vs aşırı bayat ve kuru geldi
...z
4 Ay Önce
Sipariş 1 saat 45 dakikada geldi. Waffle buz gibiydi, ambalaj yetersizdi ve kartona yapışmıştı. Malzeme çok azdı, özensiz hazırlanmıştı. Beğenmedim.
...ş
5 Ay Önce
Çok kötü
...ı
7 Ay Önce
Berbat geldi
...z
7 Ay Önce
Hayatınızda görüp görebileceğiniz yiyip yiyebileceğiniz en kötü waffle idi. Bir lokmasını yer yemez geri çıkardım, paramı da böylece çöpe attım. Bilmiyorsanız yapmayın kardeşim bu kadar zor değil.
...Z
8 Ay Önce
Ürünler bayat her defasında not düşmeme rağmen asla dikkate alınmıyor.kurye baya hızlı ilgili kurye arkadaş tan dolayı 5 yıldızı ⭐️ ⭐️⭐️⭐️⭐️buraya bırakıyorum .
...ç
8 Ay Önce
Tadı hiç güzel değildi ve göründüğü gibi gelmedi tavsiye etmem
...k
9 Ay Önce
Waffle ı küçük kutuya koyarak göndermişler.ürün e uzaktan bakınca türlü ye dönmüş gibi bir görüntü vardı.gerçekten servis kötüydü.bir daha asla sipariş vermem.
...t
9 Ay Önce
Tatlıların gelmesi 1,5 saat sürdü. Mag diye gelen şeyin hiç malla alakası yoktu. Krema ve muz vardı sadece. Spoonfulda çok kötü servis yapılmıştı hepsi birbirine karışmıştı.
...a
9 Ay Önce
Evimiz restorana çok yakın olmasına rağmen 1 saatten fazla bir sürede yolladılar. Yapılan seçimlere de dikkat etmemişler. Tatlının sadece üzerinde biraz çikolata var altlar kupkuru.

