rider-banner-icon
  • Dondurma
  • Kahvaltı & Börek
  • Kahve
  • Pastane & Fırın
  • Tatlı

Bereket Unlu Mamülleri

TESLİMAT
3 üzerinden 5 yıldız, 100+ inceleme
Kötekli Mah. Sıtkı Koçman Cad. No:90/1
...p29.05.2026menemenin yanında ekmek gönderiyolar benim gibi alıklık yapip bide yaninda ekmek söylemeyin🤦‍♀️ ama menemen güzeldi gerçekten kuryede çok nazikti
...l27.02.2026ayyy menemen çok lezzetliydi ilk tadına baktim sicacikti bayadır boyle güzel kahvaltı yapmamıştım kıymalı kol böreği beni çocukluğuma götürdü annem sabahları uyandırıp fırına gönderirdi aynı o tat
...n06.12.2025Ürün taze, güzel ve zamanında geldi. Teşekkürler Bereket Unlu Mamülleri
...c04.12.2025bir tane mum istemiştim maşallah kiliseye dikilen mumlar gibi üfle üfle bitmez.. tam aradiğım şey mum göndermemişler diye tepinmesinden kurtuldum ufaklığın çok çok iyi oldu.. teşekkür ederim... 😁😁
...z30.09.2025Boyoz biraz sıcak olabilirdi ama çok güzel
...t16.07.2025Simitler sıcacıktı bayıldık
...ı08.07.2025esimin dogum günü icin pasta istemiştim. not yazdirdim icine. eksiksiz yazilmisti. cok tesekkur ederim ilginiz alakaniz icin.
...k16.07.2025Kağıt ya da plastik tabak yokmuş malesef arayıp sormuştum, bu düzeltilebilir. Pasta malesef yamulmuştu gelene kadar ama kurye arkadaş yine de çok kibardı. Pasta idare ederdi.
...n26.02.2026Boyozleri cok güzel bayılıyorum ama yanında kahvaltıda ne zaman ekmek sipariş etsem kapkara yanmış ekmek geliyor keşke biraz ösem gösterilse ekmek konusunda
...a26.09.2025Soguktu
...k22.08.2025su böreğinin peyniri çok iyi değil
...k22.08.2025tatalilari iyi değil diğer ürünler güzel
...c15.11.2025herşeyiniz çok iyi.. simitler özellikle gevrek ve taze..
...z05.10.2025Boyoz sıcak olabilirdi
...m09.11.2025özel notum vardı, hassas bir şekilde teslim edildi. çok teşekkür ediyorum
...I30.10.2025SICACIK VE ÇOK HIZLI GELDİ
...c01.10.2025ara ara kahvaltı yanında çocuklara ekstra olarak börek simit vs alıyorum hiç mi hiç sorun yaşamadım... gayet leziz. böreklerde tabi saatine göre taze kalmayabilir biz ısıtıp yedik çokta güzeldi.. :)
...r07.09.2025Maşallahı var
...r03.03.2026Sabah açılışta sipariş vermeme rağmen bayat gibiydi
...u24.11.2025Pasta gayet güzel görünüyordu ama maalesef üst yarısı yana devrilmişti biraz daha dikkatli getirilebilirdi
...n11.10.2025boregim soguktu onun disinda sorun yok
...u03.10.2025normalde ürünleri güzel ama siparişimiz eksik getirildi iletişim no bulamadığımız için boşuna paramız yandı
...n09.09.2025Sarıyer böreği iyileştirilebilir
...R15.05.2026kaşarlar acıydı , ya bozulmuş ya da kötü bi yerden alıyolar ya da dışarıda beklettiler
...n17.04.2026Gelen baklavanın görselle alakası yoktu GÖRÜNÜŞÜ VE ADETİ ! Arayıp anlattım, GÖRSELE GÖRE GÖNDERMİYORUZ GRAMAJ VE CEVİZLİ OLMASI YETERLİ açıklaması yaptılar! O zaman neden menü var! Yazıklar olsun
...n24.03.2026Eksik ürün yolluyorlar
...ç21.03.2026Sulu baklava göndermişsiniz…
...l24.02.2026Ürünlerin hepsi soğuk olmasını geçtim eski ürünleri göndermişler yiyemedik kendimde bu işi yaptığım için eski olduğunu anlayabiliyorum gerçekten çok kötüydü hepsi duruyor
...a22.02.2026Kaymak istedim göndermediler gelen ürünleri insan kafasına vursan insanın kafasını kıracak şekilde sanırım 3 4 günlük bayat ürün göndermişler kesinlikle tavsiye etmiyorum
...K14.02.2026Bozuk ekşimiş sütlacı yiyelim diye yollamışsınız. böyle şeyler yapmazdınız.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday,Sunday08:0022:00

Restoran Bilgisi

KEP Adresi: bereketgidaltdsti@hs01.kep.tr

MERSIS No: 0385151017200001