- Waffle
- Restaurant Delivery
Lavinia Waffle
Lavinia Waffle Ratings & Reviews
...z
6 months ago
Hayatımda yediğim en güzel waffle dı ilginiz için de çok teşekkür ederim .
...r
6 months ago
cok iyidi
...z
6 months ago
cok yer gezdim cok tatlı yedim ama böyle cikolatasından meyvelerinden hic kasmamanız o kadar güzel ki favorimsin lavinia
...z
7 months ago
Kafede yediğim gibiydi birazcık soğumuştu oda normal çikolatası ve meyve oranı çok iyiydi
- Lavinia575 TL
- Soda (20 cl.)112,50 TL
...k
10 months ago
Tüm tatlıları harika⭐️⭐️⭐️⭐️
- Lavinia575 TL
- Not availableLavinia Kremalı Roll
...r
11 months ago
Tadından Servis hızına, paketlemesine kadar her şeyiyle çok güzeldi teşekkür ediyorum
- Lavinia Special Waffle700 TL
...r
1 month ago
Evime gelen en güzel paket. Çikolata müthiş. Meyveler taze. lakin fiyatına göre küçük ve basit kalıyor, bu fiyata daha doyurucu tatlılar yenir
- Makber650 TL
...z
6 months ago
lavinia roll ün icindeki kremayı beğenmedim ama yine de güzeldi
- Tomris575 TL
- Not availableLavinia Kremalı Roll
...l
6 months ago
Her zamanki gibi çok lezzetli idi ama sanki porsiyonlar küçülmüş gibi geldi.
...l
2 months ago
çikolatası kaliteli değildi
...r
8 months ago
Pankekler yanık ve soğuktu o yüzden tatları çok da iyi değildi ama yenilebilir
...ş
1 week ago
birçok defa sipariş verdim lezzet 10 üzerinden 10 fakat kuryenin tavrı hiç hoşuma gitmedi üstelik yanına para üstü de almamış paranızın üstü dükkana mı kalsın bahşiş mi olsun diyor 🥲 bilemedim
...n
10 months ago
Emircan diye bir kurye getirdi siparişimizi güler yüzlü ve teslimat da hızlı oldu . waffle çeşitleri güzel daha önce de dükkanda yeme fırsatım oldu tavsiye ederim
...l
6 months ago
Çok sevdiğim bir yer ama mekanda çok güzel olan wafflelar eve serviste nasıl bu kadar kötü olabiliyor şaşırıyorum. Bir tarafı yanıktı tamamen. Mekandaki tadı arıyoruz, biraz daha özen lütfen
- Not availableLotus Kremalı Roll
...k
10 months ago
istediğim meyveler yoktu, olandan fazla koyarlar diye düşündüm, yanıldım. seçtiğim çikolatalar malzemelere vs yalan olmuş. verdiğim paranın yarısı bile etmezdi. ilk açıldığında her şey bol boldu
...r
10 months ago
Kivi yoktu meyveler yumuşaktı ve hamur yumurta kokuyordu
...u
5 months ago
Söylediğim tatlı çok alakasız birşey geldi tadı çok kötüydü resmen bayattı Birdaha asla sipariş vermem
...m
7 months ago
bozuk geldi kurye arkadaşımız sallayarak getirmişti daha öncekiler güzeldi bunda neden böyle geldiğini anlamadık
...ı
9 months ago
Hiç Beğenmedik Eşimle. Waffle Söyledik Bütün Malzemeler Bulamaç Gibiydi Ve Çok Hamuru Çok Soğuktu Hiç Beğenmedik Tavsiye Etmiyoruz. 😡😡
...I
9 months ago
Ürünleri çok yağlıydı hiç beğenmedim ve soğuktu

