- Kebap & Türk Mutfağı
- Steak
- Restoran Teslimatlı
Kıvırcığın Yeri Steak
Kıvırcığın Yeri Steak Değerlendirmeler
...n
1 Hafta Önce
Bu tavuk şiş yasal mı? Bu kadar lezzet şüpheli :)
- Tavuk Şiş Porsiyon360 TL
- Coca-Cola (1 L.)85 TL
...r
3 Hafta Önce
kalite Herzman bir numara herkese tavsiye ederim
...r
2 Ay Önce
şahane On numara Kasabada en İyi lezzet Herkese Tavsiye ederim
- Tavuk Şiş Porsiyon360 TL
...r
2 Ay Önce
Turgutlu gibi yemek kültürü olmayan yere göre baya iyi
- Mangalda Tavuk Kanat650 TL
...n
3 Ay Önce
super
...n
4 Ay Önce
çok kötü tadı pişmanlık
...p
4 Ay Önce
Çok lezzetliydi ellerine sağlık
- Kasap Köfte (1 kg.)1.450 TL
- Tavuk Şiş (1 kg.)620 TL
...a
4 Ay Önce
Ürünler lezzetli ve porsiyonlar doyurucuydu. Tam bir fiyat performans işletmesi, kesinlikle tavsiye ediyorum.
- Tavuk Şiş (1 kg.)620 TL
...ı
5 Ay Önce
son derece lezzetli ve doyurucu mezeleri 10 numara hediye içinde çok teşekkür ederiz
...ı
5 Ay Önce
Tadı porsiyonu herşeyi mükemmel gerçekten çok beğendim sadece menüye ayran da koyarsanız güzel olur
- Tavuk Şiş Dürüm300 TL
- Su (50 cl.)15 TL
...n
5 Ay Önce
Çok güzeldi elinize sağlık aşırı beğendim
- Tavuk Şiş (1 kg.)620 TL
...r
5 Ay Önce
satıcının iletişimi mükemmel yemekler mükemmel son zamanlarda Turgutlu'da verdiğim en iyi sipariş 🍀
...l
5 Ay Önce
Adana sı Urfa ile köfte arasında bir tada sahip olmasına rağmen çok lezzetli patates kızartması sıcacık mezeler de beni benden aldı heleki ikram olarak ayran koymaları da unutulmaz favori mekanım oldu
- Adana Porsiyon540 TL
...ı
3 Ay Önce
Pişirme süresi az daha uzatilabilir,elinize sağlık.
- Tavuk Şiş (1 kg.)620 TL
...ı
3 Ay Önce
Mezeyi azaltmışlar onun için söylüyordum
...v
3 Ay Önce
Gerçekten lezzetliydi. Porsiyon olarak da normaldi ama yanında garnitür yoktu salata pilav vs. Ama genel olarak güzeldi.
- Adana Porsiyon540 TL
- Not availableAyran (20 cl.)
...z
4 Ay Önce
Tavuk gayet güzeldi fakat yanında garnitür azdı ve tam pişmemişti diri kalmıştı. Mezeler de gerçekten taze ve güzeldi.
- Tavuk Şiş (1 kg.)620 TL
...l
5 Ay Önce
mezeleri çeşitli güzel lezzeti de güzel fakat tavuk fazla pismemisti ayrıca 1 saatte getirdiler o yüzden 3 puan
...n
3 Ay Önce
yediğim en lezzetli en güzel Adana kebab idi bundan sonra favorim burası ayrıca mezeler bol ve çok güzeldi ellerinize sağlık
- Adana Porsiyon540 TL
...s
3 Ay Önce
Lavaş çok az koyulmuş
...ş
Bugün
İlgi alaka sıfır lezzet desen yok ızgara değil sanki suda haşlama tavsiye etmiyorum.
...u
2 Hafta Önce
çok tuzlu baharatlı
...l
3 Ay Önce
Resmen kokuyordu kuzu pirzola söyledik ama kuzu değildi koyundu resmen gerçekten kötüydü pişman olduk tavuksa köftede kötüydü Allah affetsin zordan yarısını yedik yarısı kaldı siparişde aşırı gecikti
...l
3 Ay Önce
İftar için söylemiştik kömür gibi yanık kuru çok kötü 👎
...r
4 Ay Önce
selam daha öncede birçok kez sipariş vermiştik hep çok memnun kaldık hep tavuk şiş veriyorduk bu defa kanat verelim dedik ama keşke vermeseydik bildiğiniz çiğ tavuk geldi biz yiyemedik kediler verdik
...k
1 Ay Önce
Çok kötüydü soguktu yarım saat yazıyor ama yemek 75 dakikada geldi tavsiye etmiyorum
...n
4 Ay Önce
köftelerin içi çiğ tavuklar ise yanmıştı hiç yakıştıramadık böyle bir şey beklemiyorduk olmamış
...k
4 Ay Önce
Hayatımda yediğim en boş, en kuru dürümleri yedim sanırım. Lavaş arası lavaş resmen. Fiyat olarak düşük olarabilir fakat yinede bu kadar kötü dürüm satmanın cezası hapis olmalı.
- Not availableAyran (20 cl.)

