rider-banner-icon
  • Kahvaltı & Börek
  • Mantı
  • Express Teslimat

Değirmen Önü Börek

TESLİMAT
3.4 üzerinden 5 yıldız, 2000+ inceleme
Zümrütova Mah. Fener Cad. No:87 Muratpaşa Antalya*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.
...o18.05.2026Kaşar biraz daha fazla olabilir . Teşekkürler
...n13.05.2026Harika lezzet
...n13.05.2026Gayet güzel bir simit deneyimi oldu çıtır çıtır
...m27.03.2026ıspanaklı börek harika.gözlemelerde çok iyi.hızlı ve sıcak geldiği için kurye arkadaşa teşekkür ederim👍👍
...a13.12.2025Sıcacık mis gibi teşekkür ederiz
...y13.12.2025Elinize emeğinize sağlık sıcak ve lezzetli tavsiye ederim.Fiyat uygun yapmışsın çok iyi olmuş teşekkürler 🥰
...n10.12.2025Gözleme lezzetliydi
...e09.09.2025teslim aldığımda ürünler sıcak ve tazeydi.teşekkürler
...n04.09.2025Aradığım lezzet elinize sağlık
...n17.08.2025gerçekten tek kelıme kalıte ve saglıklı
...n16.08.2025mükemmel şimdi tekrar sıparıs verdık yarın mısafırler gelecek dahada sıparıs verecegız
...r19.07.2025Çok güzeldi ellerinize sağlık sıcak geldi ve mis gibi tereyağı kokuyordu
...m24.08.2025Çok kibarlar ürün ellerinde yoksa arayıp sorunu makul şekilde çözüyorlar. Genel olarak lezzetli. Ispanaklı böreği lezzetsiz ve kurı maalesef. Nasıl popüler olmuş anlamadım �
...u08.04.2026iç malzeme çok az
...u21.11.2025gozleme guzel ama icecek getirmediler
...a28.04.2026Sıkmanın ne olduğu hakkında hiçbir fikriniz yok sıkmanın içine domates salatalık koyma rezaleti fikri kimin aklından cıktı bilmiyorum ama mersine adanaya gidip görebilirsiniz gerçeğini
...ş14.10.2025Yaprak sarma çok kötüydü,pirinçler çok sertti.Mantı çok haşlanmıştı.
...z01.10.2025Maalesef çok yağ çekmişti ve yanmıştı resmen
...k05.09.2025Su böreği ve Tam ekmek karışık tost siparişi verdim ne yazık ki lezzetini beğenmedim. İlk ve sondu :(
...r23.06.2026Hem siparişi yanlış göndermişler hemde içeceği teslimat süreleride 5 dakika ile 25 dakika arasında yazıyor 40 dakikayı buldu gelmesi siparişin altı üstü tost nasıl bu kadar yanlışı üst üste yapabildi.
...l19.06.2026Ayranı unutmuşsunuz hadi o önemli değil de bari ıspanaklı-peynirli gözlemeye biraz peynir koysaydınız..
...k06.06.2026yağ içinde yüzen ve yanmış böreği müşteriye gönderirken hiç mi vicdanınızı sorgulamadınız sizden sipariş alan bütün çevreme söylüyorum bir daha asla!
...t30.03.2026Arkadaşlar Sıkma’yı Soğuk dürüm olarak anlamışlar herhalde; sıkma ince küçük lavaş saçta ısırılarak üzerine biraz da tereyağı sürerek hazırlanır, bu kadar kalın kebap dürümüne sarmalanarak olmaz
...r22.03.2026Hayatımda bunlardan soğuk bir börek yemeğim. Sipariş geldiğinde sanki buzdolabından çıkmış gibi soğuktu. Lezzetli ve iddialı bir börek değil ayrıca. Tavsiye etmiyorum.
...n14.11.2025Aşırı tuzlu ve yapraklar çok kötüydü
...n02.09.2025antep usulu yaprak sarma söyledim bir kere buz gibi geldi. içi pişmemiş taş gibi. hayatımda yediğim en kötü sarma hatta yiyemediğim diyeyim yemedim yenilecek gb değil.
Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday08:3020:30
Saturday08:3015:30
Sunday08:3013:45

Restoran Bilgisi

*Bu restoranın adres ve onaylanmış telefon bilgileri Yemeksepetinde bulunmaktadır.

KEP Adresi: sultan.arslansezen@hs01.kep.tr

MERSIS No: