- Kahvaltı & Börek
- Mantı
- Express Teslimat
Değirmen Önü Börek
Değirmen Önü Börek Değerlendirmeler
...o
1 Ay Önce
Kaşar biraz daha fazla olabilir . Teşekkürler
- Kaşar Peynirli Gözleme350 TL
...n
1 Ay Önce
Harika lezzet
- Coca-Cola (33 cl.)110 TL
- Simit40 TL
...n
1 Ay Önce
Gayet güzel bir simit deneyimi oldu çıtır çıtır
...m
2 Ay Önce
ıspanaklı börek harika.gözlemelerde çok iyi.hızlı ve sıcak geldiği için kurye arkadaşa teşekkür ederim👍👍
- Ispanaklı Special Börek260 TL
- Patatesli Kaşarlı Gözleme350 TL
...a
6 Ay Önce
Sıcacık mis gibi teşekkür ederiz
- Çi Börek (3 Adet)390 TL
- Kaşar Peynirli Gözleme350 TL
...y
6 Ay Önce
Elinize emeğinize sağlık sıcak ve lezzetli tavsiye ederim.Fiyat uygun yapmışsın çok iyi olmuş teşekkürler 🥰
...n
6 Ay Önce
Gözleme lezzetliydi
- Patatesli Kaşarlı Gözleme350 TL
...e
9 Ay Önce
teslim aldığımda ürünler sıcak ve tazeydi.teşekkürler
...n
9 Ay Önce
Aradığım lezzet elinize sağlık
- Çi Börek (2 Adet)290 TL
- Antep Usulü Yaprak Sarma330 TL
...n
10 Ay Önce
gerçekten tek kelıme kalıte ve saglıklı
...n
10 Ay Önce
mükemmel şimdi tekrar sıparıs verdık yarın mısafırler gelecek dahada sıparıs verecegız
...r
11 Ay Önce
Çok güzeldi ellerinize sağlık sıcak geldi ve mis gibi tereyağı kokuyordu
- Tereyağlı Sade Omlet280 TL
...m
10 Ay Önce
Çok kibarlar ürün ellerinde yoksa arayıp sorunu makul şekilde çözüyorlar. Genel olarak lezzetli. Ispanaklı böreği lezzetsiz ve kurı maalesef. Nasıl popüler olmuş anlamadım �
- Zeytinyağlı Yaprak Sarma (500 gr.)490 TL
...u
2 Ay Önce
iç malzeme çok az
...u
7 Ay Önce
gozleme guzel ama icecek getirmediler
...a
1 Ay Önce
Sıkmanın ne olduğu hakkında hiçbir fikriniz yok sıkmanın içine domates salatalık koyma rezaleti fikri kimin aklından cıktı bilmiyorum ama mersine adanaya gidip görebilirsiniz gerçeğini
...ş
8 Ay Önce
Yaprak sarma çok kötüydü,pirinçler çok sertti.Mantı çok haşlanmıştı.
...z
8 Ay Önce
Maalesef çok yağ çekmişti ve yanmıştı resmen
...k
9 Ay Önce
Su böreği ve Tam ekmek karışık tost siparişi verdim ne yazık ki lezzetini beğenmedim. İlk ve sondu :(
...r
Dün
Hem siparişi yanlış göndermişler hemde içeceği teslimat süreleride 5 dakika ile 25 dakika arasında yazıyor 40 dakikayı buldu gelmesi siparişin altı üstü tost nasıl bu kadar yanlışı üst üste yapabildi.
...l
5 Gün Önce
Ayranı unutmuşsunuz hadi o önemli değil de bari ıspanaklı-peynirli gözlemeye biraz peynir koysaydınız..
...k
2 Hafta Önce
yağ içinde yüzen ve yanmış böreği müşteriye gönderirken hiç mi vicdanınızı sorgulamadınız sizden sipariş alan bütün çevreme söylüyorum bir daha asla!
...t
2 Ay Önce
Arkadaşlar Sıkma’yı Soğuk dürüm olarak anlamışlar herhalde; sıkma ince küçük lavaş saçta ısırılarak üzerine biraz da tereyağı sürerek hazırlanır, bu kadar kalın kebap dürümüne sarmalanarak olmaz
...r
3 Ay Önce
Hayatımda bunlardan soğuk bir börek yemeğim. Sipariş geldiğinde sanki buzdolabından çıkmış gibi soğuktu. Lezzetli ve iddialı bir börek değil ayrıca. Tavsiye etmiyorum.
...n
7 Ay Önce
Aşırı tuzlu ve yapraklar çok kötüydü
...n
9 Ay Önce
antep usulu yaprak sarma söyledim bir kere buz gibi geldi. içi pişmemiş taş gibi. hayatımda yediğim en kötü sarma hatta yiyemediğim diyeyim yemedim yenilecek gb değil.

