- Pizza
- Express Teslimat
Sbarro Pizza
Sbarro Pizza Değerlendirmeler
...n
1 Ay Önce
fiyatlari en uygun olmasi yaninda, malzemeleri ve hamuru en hafif olan, yerken kotu hissettirmeyen tek zincir pizzacı burasi. sadece soguk geliyor biraz.
- Algida Carte d'Or Mini Cup Meyve Rüyası (110 ml.)65 TL
- Coca-Cola (1 L.)75 TL
- Büyük Boy Cheeseburger Pizza (36 cm.)460 TL
...p
4 Ay Önce
Harikaydı , sıcacık ve çok lezzetliydi .. Teşekkür ederiz
- 3'lü Maç Menüsü1.135 TL
...a
4 Ay Önce
pizza güzel kanatlar şahane. kanatları birazcık daha pişirirseniz süper olacak.
- Coca-Cola Fırsatı (Sucuklu Pizza Fırsatı)500 TL
...t
6 Ay Önce
Güzeldi.
...n
2 Ay Önce
Baharatı içinde yoktu
...k
4 Ay Önce
Pizza çok güzeldi ana maalesef soğuk geldi.
...n
1 Ay Önce
Pizza çok güzel di sadece soğuk tu Sıcak gelmiş olsaydı müthişti. Lütfen dikkat edin
- Büyük Boy Süper Karışık Pizza (36 cm.)450 TL
...z
2 Ay Önce
Yorumlara Bakınca Aşırı Korktum Ama Pizza Lezzeti Güzeldi Bir Pizza Doğru Diğeri Yanlış Geldi, Patates Fazla Yanmış, Dondurmaların Yerinede Kurabiye Gelmişti.
...i
6 Ay Önce
Pizzalarının görüntüsü bir başka güzel lezzeti bir başka güzeldi. Siparişimin yanında gönderdikleri ikramlar için de ayrıca teşekkürler, elinize sağlık :)
- 3'lü Maç Menüsü1.135 TL
...n
4 Ay Önce
Soguk ve dagilmis geldi
...t
4 Ay Önce
pizzalar dağılmış içecek yanlış gelmiş. indirim olmasa 1 yıldız yeterli olurdu. indirim kullanınca öyle oluyor sanırım
...n
1 Ay Önce
margaritanın peyniri erimemis olduğu gibi salçalı ekmek gibiydi yediğim en kötü pizzaydı muhtemelen
...y
2 Ay Önce
Ekstra parmasan ekstra mantar ekleyip de konulmamış. Pizza ve patates buz gibi geldi. Elinize sağlık.
...u
2 Ay Önce
Ne istediğim soslar geldi ne de istediğim kola pizza rezaletti pişmiş pizzanın üstüne sosu sıkıp göndermişsiniz yazık ayıp
...k
2 Ay Önce
Yemek soğuk aynı siparişi arkadaşım verdi dondurmalar yok tavsiye etmiyorum
...u
2 Ay Önce
Tamamiyle yanlış sipariş gönderilmiş , pizza ve patates büyük boy yerine orta boy geldi , sos yerine de tatlı göndermişler pizza zaten soğuk ve pişmemiş
...n
2 Ay Önce
keşke fotoğraf gönderilebilseydi.. şakasız bugüne kdr yediğim en kötü pizza . sos yapmaya bile üşenilmiş dümdüz salça üzerine dizilmiş sucuklar ve biraz kaşar peyniri eklenmiş hamur topuydu.
...n
2 Ay Önce
Hayatımda yediğim en berbat pizzaydı gelen pizza soguktu ve kenarlarda yanmıştı
...U
2 Ay Önce
Buz gibi geldi, sipariş ettiğim pizza da gelmedi. Ben tavuklu sipariş etmiştim, sucuklu yollamışsınız. Patates söylemiştim yoğurt sos göndermişsiniz. Asla tavsiye etmiyorum.
...ı
2 Ay Önce
Dondurmalarım gönderilmemişti pizza aşırı yağlıydı ve soğuktu
...i
3 Ay Önce
Çok kötü, tatsız, soğuk, kaletesiz, taş yeseydim daha lezzetliydi, asla asla tavsiye etmem
...z
3 Ay Önce
mayonezimi göndermemissiniz ve cok yavastınız
...u
4 Ay Önce
kurye uyarisina ragmen yanlis urun gonderildi.
...k
4 Ay Önce
Hem eksik ürün hem de gönderilen ürünün komikliği içler acısı oluşu maalesef buna itiyor daha önce de 2 saat olmasına rağmen uğraşmak istemeyip kapanış saati denip sipariş iptali yapıldı aynı yerden
...İ
4 Ay Önce
pizzalar buz gibi geldi ayrıca cola liht yerine sprite geldi pizza lezzet de çok kötü
...o
4 Ay Önce
rezil
- Fuse Tea Şeftali (1 L.)75 TL
...n
4 Ay Önce
Yediğin en kötü pizzaydı içeceğim cola light söylememe rağmen fanta geldi sormadılar bile
...n
4 Ay Önce
Pizzalar berbattı içeceğim cola zero söylememe rağmen fanta geldi pizza o kadar kötüydü ki çöpe attık
...l
4 Ay Önce
Pizzalar ramazanın ilk günü 80 dakikada geldi, buz gibi olmuş, üstü yanık, 3 dilimi sadece katlanmış malzemesiz hamur. 5 kez müşteri temsilcisine bağlandık ama görsel ekleme alanı hatalı iade alamadık
...n
4 Ay Önce
Aşırı kötüydü hem soğuk geldi hem pizza doğru düzgün pişmemişti mecburiyetten yemek zorunda kaldım ayrıca colada eksik geldi kesinlikle tavsiye etmiyorum yediğim en berbat pizzaydı ellerinize sağlık



